"Vodimo se time da svojim viđenjem 'evenata' klijentu odamo najveće poštovanje"

Supružnici Mateo Paleka i Zrinka Topalušić Paleka osnivači agencije Supružnici Mateo Paleka i Zrinka Topalušić Paleka osnivači agencije

Mad Props jedina hrvatska agencija za event marketing u finalu svjetskoga natjecanja Best Event Award World krajem mjeseca u Milanu.

Probleme rješavamo odmah, a za nemoguće nam ipak treba par minuta", krilatica je kojom se vodi agencija Mad Props specijalizirana za sve vrste evenata i event marketinga, koju su prije pet godina osnovali supružnici Zrinka Topalušić Paleka i Mateo Paleka.  Upravo je ova mlada tvrtka jedina hrvatska koja se našla u finalu natjecanja Best Event Award World, jednog od najprestižnijih, najvažnijih i najizazovnijih festivala s područja event marketinga koji od 2006. promiče kreativnost i produkcijsku izvrsnost.

Ove godine se agencije iz 30 država iz cijelog svijeta natječu u tri makro i 25 potkategorija, a u finale koji je u Milanu od 27. do 30. studenog ušlo je više od 100 projekata. Mad Props finalisti su u kategoriji za najbolji korporativni event s projektom večanog otvorenja Grand Park Hotela Rovinj. 

"Događaj smo pripremali šest mjeseci, a trajao je pet dana i uključivao petodnevnu regatu Adris 44 Cup koja se održavala u rovinjskom akvatoriju, press konferenciju i svakodnevna druženja s regatašima i medijima, party dobrodošlice za 500 osoba, gala večere za više od 600 gostiju, a šećer na kraju je bio koncert zatvorenog tipa maestra Andrea Bocellija, za više od 2000 gostiju. Spektakularnu pozornicu izgradili smo na moru, točnije na trajektu dugom 50 metara, a natkriveno VIP gledalište na plaži Monte Mulini", opisuje Zrinka.

S istim projektom nedavno su osvojili i treće mjesto na regionalnom event festivalu Conventa u Ljubljani. U konkurenciji su, objašnjava nam vlasnica, sa sedam agencija iz Belgije, Austrije, Njemačke i Francuske koje na raspolaganju imaju puno više mogućnosti, posebno kada su tehnologije, entertainment i budžeti u pitanju.  

Angažira ih i konkurencija
"Mnogi performeri, content & show creatori ili tehnička rješenja dobavljaju se iz ostalih europskih država jer kod nas jednostavno nisu dostupni", dodaje Zrinka. U agenciji je trenutačno petero zaposlenih, no broj ljudi angažiranih na projektima mijenja se i ovisi o samom projektu.  Najveće i najzahtjevnije projekte odradili su za klijenta Maistru, za koju već nekoliko godina rade velike lifestyle&sportske evente kao što je Adris 44 Cup ove godine, te Rovinj Beach Polo Cup dvije godine prije toga, zatim prigodne događaje u hotelima Lone, Monte Mulini, Grand Park Hotel Rovinj kao što su dočeci Novih godina, a raduju se što će i ove godine organizirati najbolje rovinjske novogodišnje partyje. 

"Uz Maistru radimo i za ostale kompanije iz grupe Adris, što nam je velika čast i priznanje izvrsnosti našega rada. Sretni smo što radimo i za najveću hrvatsku pivovaru - Zagrebačku pivovaru, za koju već nekoliko godina uspješno organiziramo kick-off više-dnevne konferencije za prodaju i menadžment, te razne promocije za njihove brendove. Tu su i Stanić Beverages s kojima također uspješno surađujemo već nekoliko godina; Foreo, Valiance... Posebno nas veseli kada nas angažiraju druge marketinške agencije kada im zatreba pomoć u eventima, kao što su agencije Bruketa&Žinić&Grey, Dialog komunikacije i ostali", navodi Zrinka. 

Profesionalci s kredibilitetom
Osim korporativnih događaja ističe i projekt turneje Pabla Francisca, poznatog američkog stand-up komičara, u Zagrebu, Ljubljani i Beogradu.

"To je bila u potpunosti naša produkcija, od ugovaranja do promocije i produkcije", kaže Topalušić Paleka koja je svoje vještine brusila i kao voditeljica marketinga Iskon Interneta, gdje je s odličnim timom mladih ljudi, kaže, kroz sedam godina rada ostvarila iznimne rezultate i nagrađivane kampanje, od kojih posebno izdvaja kampanju Baba s kolačima koja je osvojila sve hrvatske stručne nagrade. No, kako ističe ova kreativka i poduzetnica, nagrade nisu jedina potvrda kvalitete njihova rada već su ponosni na svaki event i pozitivne reakcije klijenata.

Misao vodilju predstavlja i samo ime njihove agencije, inače američki izraz nastao 70-ih godina u hip hop kulturi, koji označava priznanje i poštovanje.

"Izraz Mad Propers postao je poznat s pjesmom Arethe Franklin 'Respect' u kojoj ona traži poštovanje, odnosno 'propers'. Dakle, kada nekome kažete Mad Props, dajete mu najveće moguće komplimente, priznanje i poštovanje", objašnjava Zrinka Topalušić Paleka.

Premda je na relativno malom hrvatskom tržištu prisutan veliki broj agencija, Zrinka i Mateo sretni su, kažu, što su se u kratkom razdoblju pozicionirali kao pouzdan i fleksibilan tim stručnjaka i profesionalaca s kredibilitetom te dugogodišnjim i širokim iskustvom u području marketinga, kao ime koje u organizaciji evenata garantira profesionalnost i produkcijsku izvrsnost. Cilj je, zaključuje Zrinka Topalušić Paleka, da i dalje bilježe zdravi rast i postanu jedna od vodećih hrvatskih event agencija vidljivih ne samo na hrvatskom već i na europskom i svjetskom tržištu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!