Voda novom kampanjom stimulira potrošače da budu prirodni

Autor: Marta Duić , 02. kolovoz 2018. u 22:00
Studena nastoji potaknuti ljude da budu što jesu

Studena nastoji potaknuti ljude da budu što jesu, a što mogu izraziti i na nagradnom natječaju.

Novim sloganom i novom kampanjom #PrirodnoJa, Studena potiče pojedince, životne istraživače, da budu upravo ono što jesu. Upravo zato nakon zapažene kampanje s porukom Biti ono što jesi, najbolji je odgovor, brend prirodne izvorske vode Studena nastavlja nazdravljati svim #prirodnoJa osobama na društvenim mrežama i web stranici.  Kako objašnjava Nikša Farac, brend menadžer zadužen za Studena asortiman, voda je nezamjenjiva i najbolja upravo kada je prirodna, baš kao i svatko od nas i od te ideje je krenula cijela kampanja.

U prvoj fazi su osuvremenili dizajn ambalaže i vizualni identitet Studene, a nastavili su s TV spotom. Studena je prva hrvatska prirodna izvorska voda koju se počelo puniti u boce, još davne 1999. godine, a puni se neprekidno sve do danas. Na kampanji PrirodnoJa radio je Radenska Adriatic tim koji vodi direktorica marketinga Egle Wehle te Nikša Farac, brend menadžer zadužen za Studena asortiman. 

Zahtjevno snimanje
Agencija koja je radila redizajn kompletnog portfolija Studena, točnije vode i ledenih čajeva i je Studio Sonda iz Vižinade. "Nova kampanja Studena. Prirodno ja" predstavlja slavljenje života, onoga što zaista jesmo. Stvorili smo vizualno vrlo čist i jednostavan TV spot koji promiče vrijednosti Studene – prirodnost, smjelost, slobodu… Ove su vrijednosti izražene kroz različite ljude, prikazujući ih izvan društvenih stereotipa "biti dobar i uklapati se".

Jer, jedina stvar koju možete učiniti bolje od bilo koga drugog jeste da budete prirodno svoji. Realizacija reklamnog spota je trajala nekoliko dana i bila je zahtjevna jer su svi efekti koje možete vidjeti u spotu stvarni – krug kao rupa, veliki krug koji se okreće, mali krug koji se drži u ruci, pomicanja kruga s jedne na drugu stranu… Radi se o ukupno pet različitih setova plavog kruga", kaže Farac. Osim TV spota, kampanja je obuhvaćala i 'out of home' medije na kojima su u fokusu bili glavni akteri iz spota i pripadajuće 'Prirodno Ja' poruke – aktivan, odvažna, znatiželjan". 

Uskoro i knjiga
Početkom srpnja krenuo je natječaj s ciljem isticanja onog najboljeg i najoriginalnijeg što svatko od nas ima u sebi te se do kraja kolovoza mogu prijaviti #prirodnoJa uzori, odnosno osobe koje mogu motivirati druge da poštuju i ponosno pokazuju svoje prirodno Ja, koje čvrsto drže do svojih načela, ma koliko to ponekad izazovno bilo. Studena tim će izabrati 20 najinspirativnijih i najoriginalnijih uzora koji će s ambasadorima Idom Prester i Vitomirom Maričićem biti uvršteni u monografiju PrirodnoJa.

 

Farac

Nova kampanja Prirodno ja slavi život, stvorili smo vizualno čist i jednostavan spot koji promiče slobodu.

Knjiga će biti svojevrsni manifest #prirodnoJa filozofije i donijeti presjek nekih od najzanimljivijih #prirodnoJa pojedinaca koje susrećemo u svakodnevnom životu, ponekad i nesvjesni njihove veličine i primjera koji pružaju okolini. "Velika nam je čast surađivati s ovim ličnostima budući da njihove životne priče predstavljaju savršenu manifestaciju kako biti "prirodno ja". Pri odabiru ambasadora važno nam je bilo da pronađemo ljude koji svojim životnim stilom predstavljaju sebe u najprirodnijem svijetlu i mogu potaknuti druge da budu ono što jesu.

O Idi Prester znamo da je voditeljica, glazbenica, majka dvaju sinova, da ima zarazan osmijeh i ne boji se izraziti svoje mišljenje. Ipak, mnogi ne znaju da je studirala na dva fakulteta i na pragu 'ozbiljna života' okrenula leđa struci i odlučila se za skok u nepoznato.  Vitomir Maričić poznati je ronilac na dah, slobodni penjač, putnik, avanturist, trener, fotograf, volonter kojeg je teško odrediti, etiketirati i opisati", tvrdi Farac. 

Rast prodaje zbog Hrvatske
Napominje da se prodaja grupacije Kofola, čije su članice Radenska Adriatic te Studenac  povećala u prvom tromjesečju za 10,9 posto. "Ekonomski pokazatelj EBITDA povećao se za 23,2 posto. Financijski gledano rezultati prvog tromjesečja potvrdili su trend rasta iz zadnjeg tromjesečja 2017. i smatramo ih vrlo pozitivnima.  Pozitivne brojke također dolaze iz najuspješnijeg tržišta na kojem Kofola djeluje, jadranske regije. Prodaja je tu porasla za 17,2 posto.

To je uglavnom zbog Hrvatske, gdje su naše aktivnosti generirale rast prihoda od nekoliko desetaka posto. U Hrvatskoj smo izgradili poslovni tim i distribucijske kanale. Uspjeli smo u grupaciju integrirati proizvodni pogon u Lipiku. Sve ovo pomoći će nam u 2018. da ostvarimo osjetan rast brendova izvorske i mineralne vode Studena i Studenac koje proizvodimo u Lipiku", zaključuje Farac. 

Komentirajte prvi

New Report

Close