Iako je tek izašlo na tržište, bračko vino Stina već je osvojilo prestižne nagrade, i za kvalitetu i za komunikaciju na tržištu.
Vino je osvojilo zlato na natjecanju European Design Awards u Helsinkiju, a osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi Stina je prije mjesec dana ovjenčana i broncom na prestižnom svjetskom natjecanju Art Directors Cluba. Također je Stina nositelj titule najbolje ambalaže hrvatskog proizvoda/serije – vina na ovogodišnjem Cropacku, te nagrade za Najinspirativniju ideju i Najbolji art direction na ovogodišnjoj IdejiX, natjecanju koje ocjenjuje najbolje od tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu