Varazdinski.hr – U samo dva mjeseca postao “hit-medij” u varaždinskom kraju

Autor: Poslovni.hr , 31. srpanj 2015. u 12:02
FOTO: PRESS

Potvrdio je to i lipanj, u kojem je Varazdinski.hr ubilježio novi rast te se popeo na 55 tisuća jedinstvenih čitatelja.

Varazdinski.hr novi je online medij na hrvatskoj medijskoj sceni. Radi o lokalnom mediju, koji donosi teme, vijesti, komentare i kolumne čitateljima iz varaždinskog kraja. Već u prvom mjesecu (pokrenut je krajem travnja 2015.) Varazdinski.hr bilježi odlične rezultate, od gotovo 40 tisuća korisnika u mjesec dana prema Google Analyticsu te je postao hit-medij u sjevernoj Hrvatskoj. Potvrdio je to i lipanj, u kojem je Varazdinski.hr ubilježio novi rast te se popeo na 55 tisuća jedinstvenih čitatelja.

Takvi rezultati ne čude, jer iza medija Varazdinski.hr stoji ekipa kvalitetnih suradnika (novinara, fotografa, kolumnista, stručnjaka za marketing). Uređivačku koncepciju oslikava slogan koji glasi „Lokalno. Bitno. Sa stavom“, čime se u prvi plan stavljaju upravo kvalitetni sadržaji, naspram jeftinog medijskog senzacionalizma, kakav se počesto može naći u online medijima u Hrvatskoj.

Kolumne Gorana Štimeca, urednika medija Varazdinski.hr, kao i ostale kolumne, komentari i blogovi, primjerice ona pod nazivom “(Ne)kulturna posvuduša” Rahele Fulir Kiš, “Sve pet!” učiteljice Gordane Fodor, “OksiMoron” Sandre Malenice i ostale, postale su sadržaji koje s nestrpljenjem čekaju čitatelji u Varaždinu i okolici, ne samo bližoj, već sve više i široj.

– Jedan od ciljeva medija, a vjerojatno bi to trebao biti cilj svakog medija, jest dati svoj doprinos utjecanju na događanja u neposrednoj okolini, što se može jedino na način da se stvaraju kvalitetni medijski sadržaj. Naše je nastojanje popuniti određenu prazninu koju smo uočili u lokalnom medijskom prostoru. Tek smo na početku, ali kontinuirani rast nastavlja se i dalje – kaže Goran Štimec, glavni urednik.

Smjer kojim ide Varazdinski.hr je zaokret na varaždinskom medijskom prostoru te je konceptualno odmak od partnerskog portala eMedjimurje.hr. Zadovoljni smo razvojem situacije i zamahom našeg varaždinskog medija, a kao i uvijek, novi planovi i ideje uvijek su tu – naglasio je urednik portala eMedjimurje.hr Nino Kristofić, koji je ujedno i tehnička podrška za oba portala.

"Zajedno s partnerskim medijem eMedjimurje.hr, koji je trenutno jedan od najčitanijih portala u regiji, s preko 220 tisuća korisnika, Varazdinski.hr ima i odličnu marketinško-oglašivačku platformu te je i odaziv oglašivača zasad u rangu planiranog",  kazao je Igor Halić, voditelj razvoja poslovanja.

Upravo to je jedna od ključnih stvari, pošto je oglašavanje na komercijalnom tržištu jedini izvor prihoda portala Varazdinski.hr, a oni su pak ključni za daljnje ulaganje u autore i u sadržaj.

Komentirajte prvi

New Report

Close