Uz malo hrabrosti nastaju odlične reklamne kampanje

Autor: Majda Žujo , 13. svibanj 2012. u 22:00

Poznati svjetski stručnjaci obilježili su ovogodišnje izdanje festivala IdejaX i poručili hrvatskim kreativcima da su ideje kapital koji stvara nezaboravne oglase

Dva dana nabijena predavanjima stručnjaka svjetskog kalibra, preko tisuću sudionika, dvadesetak predavača i panelista te tridesetak dodijeljenih nagrada obilježili su ovogodišnji festival IdejaX. Drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja proteklo je u znaku promjena koje donose nove tehnologije i sve većem utjecaju društvenih medija na brendove.

Velik potencijal
Iako je Hrvatska po pitanju digitalnih medija još uvijek malo tržište koje ne čini niti jedan posto online oglašavanja Europe, stručnjaci smatraju da ima mnogo potencijala ako oglašivači budu imali dovoljno hrabrosti da primjene savjete koje su mogli čuti.“Situacija u marketinškoj industriji svugdje je teška. ali iako se mnogima u Hrvatskoj to možda ne čini tako, u mnogo ste boljoj poziciji da kreirate budućnost marketinga nego što je imaju mnoga druga, mnogo veća tržišta”, poručila je Cindy Gallop sudionicima IdejeX dodajući kako za to samo treba odvažnosti.

Savjeti stručnjaka
Akcija, interakcija, dijalog s potrošačima, transparentnost… To su najčešće su riječi koje su se mogle čuti iz usta predavača poput Cindy Gallop, Lazara Džamića, Dava Chaffeya, Davea Trotta, Simona Clifa ili John V. Willshirea koji su se imjenjivali na pozornici umaškog casina Solei pokušavajući sudionicima približiti način funkcioniranja marketinga.Osim novih ideja i savjeta, na drugoj IdejiX podijeljene su i nagrade onima koji su u protekloj godini bili najkreativniji i najinovativniji na hrvatskom oglašivačkom tržištu. Reklamna agencija Bruketa&Žinić OM pomela je konkurenciju u čak osam kategorija te osvojila Grand prix festivala za kampanju Hrvatske pošte “QR marka”. Drugu godinu zaredom dodijeljena im je i nagrada za najbolju agenciju godine, čime su samo dodatno potvrdili svoj dominantni status.Nagrade X za najkreativnije radove dodijeljene su u 21 kategoriji s dvije podskupine, a za njih je konkurirao ukupno 161 prijavljeni rad. Osim Brukete i Žinića razlog za slavlje imala je i agencija Imago koja je osvojila nagrade u pet kategorija.

Oštra konkurencija
“QR marka” Hrvatske pošte proglašena je i oglasom godine, dok je nagradu oglašivača godine osvojila Raiffeisenbank Austria. Posebnu Styrijinu nagradu za najbolji tiskani oglas u Specijalu osvojio je Peugeot, dok je nagrada “Cross-Media integration by Styria” dodijeljena Generali osiguranju. Kod natjecanja Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima, nagrade su dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, uz nagradu za najbolji rad “Best in Show”, koju je osvojila agencija Drap za kampanju “Euromania 2012” klijenta One2Play. Za natjecanje Mixx konkurirala su 73 rada.




Komentirajte prvi

New Report

Close