Uspjeh Zabe na Facebooku i državnoj televiziji

Autor: Majda Žujo,VLM , 16. veljača 2011. u 22:00

Do sada je emitirano gotovo 500 emisija ili oko 45.000 minuta reklamne emisije

Zadovoljna učinkom koji postiže promoviranjem svojih usluga kratkim televizijskim emisijama, Zagrebačka banka (Zaba), veliki dio budžeta uložila je upravo u takav oblik oglašavanja. Više od godine, marketing je usmjeren na emisije u kojima se promoviraju usluge banke, a može se primijetiti i da su u usporedbi s drugim domaćim bankama sve manje okrenuti uobičajenim marketinškim oblicima i kanalima.

Televizijski format “Zaba 90 sekundi”, već godinu i pol dana emitira se nakon središnjeg Dnevnika HTV-a, dakle, u najgledanijem terminu. U tom je razdoblju prikazano gotovo 500 emisija, što znači gotovo 45.000 “Zaba sekundi”. Iako će mnogi gledatelji reći kako im je ovakav koncept oglašavanja nezanimljiv i kako će uglavnom promijeniti program tijekom tih 90 sekudi, u Zabi kažu kako “pozitivne povratne informacije gledatelja pokazuju da je ovakav format izuzetno uspješan jer pridonosi kvalitetnijem i detaljnom informiranju klijenata i cjelokupne hrvatske javnosti”. Smatraju i kako je priprema pet emisija tjedno u svakom slučaju puno zahtjevnija od klasične kampanje standardnim reklamnim spotom, ali konkretne brojke ne spominju. “Ovaj koncept osmislili su marketinški stručnjaci Zagrebačke banke, težeći stvoriti originalan način oglašavanja bankovnih proizvoda”, kažu u Zagrebačkoj banci. “Naravno, Zagrebačka banka prati i moderno tržište oglašavanja i razvoj novih tehnologija”, objašnjavaju u Zabi. Tako su u prosincu 2010. uspjeh postigli Facebook aplikacijom “Vrijeme darivanja” koja je imala više od 8000 fanova, a kako tvrde “to je najbolji rezultat u bankarskoj industriji, uz 33.200 korisnika aplikacije i više od 10.000 instalacija aplikacije u prva 24 sata, a broj poslanih poklona bio je veći od 274.000”.

Komentirajte prvi

New Report

Close