Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata, od čega su tri kampanje osmislili i realizirali kreativci agencija McCann Zagreb i Fahrenheit.
Kampanja 'Rollover' kreirana je za brand Bonbon HT-a, za HEP je napravljena sportska himna s gotovo 700.000 pogleda na društvenim mrežama, a humanitarna akcija Superseniori u suradnji sa zakladom Zajednički put senzibilizirala je javnost o problemima integracije starijih osoba u društvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu