Upravo su postali 100-postotni vlasnici portala Facebook Hrvatska

Autor: Poslovni.hr , 13. studeni 2013. u 11:00
Saša Fister, suosnivač i glavni urednik Zimo digital-a Photo: Vjeran Zganec-Rogulja/PIXSELL

Hrvatska medijska kompanija ZIMO Digital postala je 100 postotnim vlasnikom portala Facebook Hrvatska.

Hrvatska medijska kompanija ZIMO Digital koji su ujedno i vlasnici tehnološkog bloga ZIMO, postala je 100 postotnim vlasnikom portala Facebook Hrvatska, neslužbenog bloga o najvećoj društvenoj mreži na svijetu.

Ovo je prva akvizicija ZIMO Digitala koji širi svoju mrežu medija među kojima se trenutno nalaze dva portala, www.zimo.co — blog tehnološki usmjerenog karaktera te sada i Facebook Hrvatska (www.facebook-hrvatska.com) na kojem će se moći pratiti sve vijesti vezane uz najveću društvenu mrežu.

"Preuzimanje bloga Facebook Hrvatska od strane ove mlade i perspektivne grupe stručnjaka samo pokazuje da je ZIMO Digital jedna vrlo lukrativna domaća kompanija koja se od uspješnog startupa razvila u ozbiljnog tržišnog konkurenta koji okuplja vrhunske stručnjake iz IT industrije", poručuju iz Zima.

“Facebook Hrvatska je vrlo značajan i perspektivan portal koji se već profilirao kao izvor informacija o danas već neizostavnoj društvenoj mreži – Facebook. Svi mi želimo znati novosti vezane uz ovu društvenu mrežu, što nas čeka u budućnosti, kako osmisliti uspješne kampanje, kako upravljati podacima koje nam prikuplja Facebook, postavke privatnosti, otvaranje novih profila i stranica i sl. Ovaj portal se vrlo snažno nadopunjuje na naš ZIMO koji je već prepoznat kao jedan od vodećih portala kada govorimo o tehnologiji, lifestyleu i društvenim mrežama.” — istaknuo je direktor ZIMO Digitala Saša Fišter.

Facebook Hrvatska će se i dalje baviti temama koje će u potpunosti biti posvećene i usmjerene na Facebook i njegovo značenje u današnjem svijetu online komunikacije. Sve zanimljivosti vezane uz Facebook mogu se pratiti na službenoj stranici bloga www.facebook-hrvatska.com te na ostalim navedenim linkovima društvenih mreža:

 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Nisu mi jasne kompanije koje uzimaju ‘stručnjake’ da im vode Facebook stranice. Tako nešto krajnje jednostavno ne znati je znak da kompanija nema pojma o modernim tehnologijama što je veliki problem

“Medijska kompanija Zimo…”

U 2012. imali promet od vrtoglavih 7 000 kuna…

New Report

Close