Ugašen je i portal Business.hr

Autor: Saša Paparella , 17. veljača 2015. u 21:59
Poduzetnik Andrija Kevic/Zarko Basic/PIXSELL

Nakon tiskanog, ugašeno i web izdanje poslovnih novina.

Nakon deset godina izlaženja, obilježenih nizom problema, nestao je Business.hr. Taj je dnevni list u izdanju Novem Publishinga krajem prošle godine prešao na tjedni ritam izlaženja, ali niti njega nije uspio izdržati.

Preostao je samo portal Business.hr, koji se ovih dana također ugasio. Gašenje Business.hr ostali mediji gotovi da i nisu zamijetili, iako je taj projekt u svojim početcima imao iznimno važnu ulogu, prvenstveno otvorenim prokazivanjem nemoralnog i protuzakonitog poslovanja dijela poduzetnika, uključujući i one najmoćnije. Business.hr pokrenut je 2005. kao tjednik i to novcem švedske Bonnier grupe. U ožujku 2008. prerasta u dnevnik, no početkom ekonomske krize Bonnier se povlaći iz projekta, pa je već tada objavljena vijest o gašenju.

Ipak, pojavio se novi vlasnik, bosanski poduzetnik Mujo Selimović, koji nije riješio probleme- plaće su neredovite. dolaze u dijelovima i mnogi novinari napuštaju redakciju. Business.hr nekoliko je puta promijenio izdavača, a pribjegavalo se i preregistraciji tvrtke ne bi li se izbjegle obveze prema dobavljačima, državi i zaposlenicima. Iz projekta je ubrzo izašao i manjinski partner Mreža znanja i ulazi Andrija Kević, vlasnik hotela u Vodicama i poslovni partner pokojnog izdavača Ive Pukanića. Pomoću Kevića dio bivših novinara Nacionala je 2012. pokrenuo tjednik Aktual, a spajanjem dviju redakcija nastaje Business Media Grupa (BMG).

Plaće postaje sve rjeđe, plaćanje doprinosa kasni godinu dana i uskoro iz Business.hr-a odlaze svi iskusniji novinari, a redakcija se popunjava studentima. Izdavač Business.hr-a i Aktuala postaje tvrtka Novem publishing, dugovi se gomilaju, redakcija se seli sve dok nije završila u poslovnom prostoru u vlasništvu Michaela Ljubasa. Mujo Selimović izlazi iz projekta, pa Andrija Kević ostaje jedini vlasnik. U prosincu 2014. Novem Publishing gasi Aktual, a potom i Business.hr. Zadnji glavni urednici tih dviju tiskovina, Plamenko Cvitić i Marko Ćustić, pod geslom "vrijeme je za ravoluciju na medijskom tržištu" okupljaju novinare za svoj novi startup projekt, nazvan Intonacija.  

Komentirajte prvi

New Report

Close