U Zagreb stiže Sam Moorthy, mađarski marketinški mag

Autor: Tatjana Tadić , 21. srpanj 2013. u 21:59
Sam Moorthy

Moorthyjeva specijalnost je FCMG sektor.

U rujnu započinje treća sezona radionica HOWtoWOW Akademije koje organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje).

Na radionicama će gostovati svjetski poznati stručnjaci koji će održati predavanja na teme aktualne za marketinšku industriju današnjice. Jedan od predavača je Sam Moorthy, osnivač agencije Icons&Images smještene u Mađarskoj, u kojoj se bavi obučavanjem brend strategije i komunikacija, a specijalnost mu je FCMG sektor (roba široke potrošnje). Prvi posao mu je bio u agenciji Ogilvy&Mather, gdje je radio kao account, i kako kaže tu je ispekao zanat u okruženju pristojnih, strpljivih i uglađenih klijenata.

Moorthy na svom Linkedin profilu kaže kako je u dvadesetogodišnjem iskustvu naučio kako je ključ uspjeha u marketingu povezati se sa svojim kupcem bolje nego konkurencija. Već godinama radi na tržištima srednje i istočne Europe ali upozorava agencije koje tu započinju raditi da ne mogu reciklirati svoje stare ideje iz matičnih tržišta i prodavati ih kao nove. Moorthy uživa radeći u multikulturnom i multijezičnom okruženju a i sam govori nekoliko jezika. Među njima i vulkanski i klingonski, i to tečno.

Komentirajte prvi

New Report

Close