U Hrvatskoj se otvara prva online trgovina za testiranje proizvoda

Autor: Poslovni.hr , 19. listopad 2012. u 12:24
PXL

Nakon odabira željenog proizvoda za testiranje, on stiže na kućnu adresu. Nakon korištenja proizvoda se ispuni mali upitnik.

Od listopada 2012. godine, u Hrvatskoj se otvara prva online trgovina za testiranje proizvoda, pod nazivom testiRaj. "Trgovina će biti kao iz snova, u oblacima, puna proizvoda koje može koristiti svatko, samo treba reći svoje mišljenje", poručuju idejni začetnici projekta.

"Ne testiramo nikakve proizvode opasne za zdravlje, a ni životinje i život nikome neće biti ugrožen. Naši zahtjevi su sljedeći: putem prijavnice na web stranici www.testiraj.com.hr se uključite u tim testera te se odabere željeni proizvod za testiranje (najčešće prehrambeni ili kozmetički) koji onda stigne na kućnu adresu. Nakon korištenja proizvoda se ispuni mali upitnik i voila! To je sve.  I onda se tako može opet i opet, bez ograničenja, naravno, prema dostupnoj ponudi", poručuju.

Cilj testiRaj koncepta je, kažu, uključiti potrošača u stvaranje proizvoda koje on želi te ciljanih marketinških kampanja budući da su se proizvodi koji su kreirani prema željama potrošača pokazali iznimno uspješnima. Ovaj način istraživanja tržišta se naziva tryvertising (eng. try + advertising), što u principu znači da potrošač proizvode koje testira plaća svojim mišljenjem, ali istodobno pokreće i promociju šireći svoje mišljenje prijateljima i poznanicima.

"Za razliku od dosadašnjih metoda koje su funkcionirale na način 'napraviš nešto, dobiješ poklon' u ovom slučaju se najprije dobije poklon, a onda je na temelju tog iskustva potrebno označiti nekoliko odgovora i olakšati posao onima koji su zaduženi za komunikaciju s potrošačima. Tim načinom su zadovoljni i kupci, ali i proizvođači.Budući da ovaj koncept već izvrsno funkcionira u Sloveniji, i Hrvatska je spremna na izazov. Vrijeme je da se potrošači uistinu stave na prvo mjesto i da je njihovo mišljenje zaista važno. TestiRaj je pravi početak te priče", kažu pokretači projekta. 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close