Tri tisuće medijskih stručnjaka slit će se u Rovinj

Autor: Majda Žujo,VLM , 07. rujan 2011. u 22:00

WMF se profilirao i kao središnji skup komunikacijske industrije i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova

Četvrti Weekend media festival i ove će godine okupiti utjecajne domaće i svjetske medijske i komunikacijske stručnjake i poduzetnike, ali i glazbene legende poput Balaševića, Kirila Džajkovkog i Jinxa. Ovogodišnje izdanje ovog najvećeg regionalnog festivala komunikacijske industrije održat će se od 22. do 25. rujna u staroj tvornici duhana u Rovinju, a organizatori najavljuju da će biti najbolji do sada. I prijašnjih je godina Weekend okupljao po nekoliko tisuća sudionika, a kako kaže direktor festivala Tomo Ricov za ovu godinu očekivanja su i veća. “Očekujem preko tri tisuće regionalnih stručnjaka i gostiju iz inozemstva, jer se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova. Na festivalu ćemo saznati sve novosti iz medijskog i komunikacijskog svijeta i izmijeniti iskustva”, ističe Ricov.

Sprega političara i medija
Kako najvljuje Nikola Vrdoljak, programski direktor Festivala, ovogodišnji program će biti najbogatiji do sada. Pokrivat će globalno, regionalno i lokalno najrelevantnije teme, a u tri festivalske dvorane pripremljena su brojna predavanja, panel diskusije i radionice. Popis inozemnih predavača predvodi jedan od najutjecajnijih britanskih novinara James Robinson, koji će pokušati otkriti koliki su zapravo “grijesi” nedavno ukinutog britanskog tabloida News of the World, koliko je moćan Rupert Murdoch i caruje li svjetskim medijskim prostorom neraskidiva sprega političara i medija. Na Weekend dolaze i dva dobitnika Emmyja, CBS-ovac Pete Radovich i Zarko “Zak” Ivkovic, izvršni direktor City University of New York Athletic Conference (CUNYAC) koji je prestižni kipić zaradio kao producent Olimpijskih igara u Atlanti 1996. Radovich i Ivkovic će održati predavanje na temu “Amerika vs. regija” i pokušati povući paralelu između ta dva tržišta, mogu li se primjeri iz američke prakse primjenjivati i u ovoj regiji.

Fragmentacija tržišta i naplata
U Rovinj stiže i James Whatley, direktor marketinga kompanije 1000heads i pasionirani bloger te Jay McGill, viši potpredsjednika Hearst Magazines International. Predavanja će upotpuniti i Sarajlijama dobro poznati Sasha Savić, danas?glavni operativni direktor Havas Media North America te Stefan Jenzowski, potpredsjednik kompanije Siemens Communication, Media & Technology. Na programskom su rasporedu i panel diskusije u kojima će ukupno 75 panelista žustro raspravljati o fragmentaciji TV tržišta, fenomenu Dnevnika, businessu u sportu, naplati sadržaja na internetu, komunikacijama u stigmatiziranim industrijama i mobilnom plaćanju. Jedan od noviteta je i Weekend Content Market, svojevrsna tržnica na kojoj će po prvi put proizvođači sadržaja (produkcijske kuće, mediji…) nuditi svoje proizvode, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.

Komentirajte prvi

New Report

Close