Tradicionalni linearni kanali moraju postati dostupni na zahtjev

Autor: Marta Duić , 27. rujan 2016. u 22:01
Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja FOX Network Group/ Slavko Midžor/PIXSELL

Viši potpredsjednik za globalna istraživanja FOX Network Group, jedan od zapaženijih izlagača na Wikeend Meedia Festivalu 2016.

Jedno od zapaženijih predavanja na rovinjskom Weekend Media Festivalu imao je Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja FOX Networks Group.

Brent je govorio o tome kako se ta medijska kuća na globalnoj razini prilagođava izazovima digitalizacije video sadržaja. Prije no što se pridružio FOX Networks Group, radio je i za druge velike svjetske televizijske kompanije (BBC, Walt Disney), a  na svojoj sadašnjoj poziciji zadužen je za koordinaciju istraživanja na velikom broju tržišta.  U Foxu napominju kako je video sadržaj najdominantniji tip konzumacije medija u današnje vrijeme, te da će to dugoročno i ostati. Međutim, jedna od najvažnijih tema današnje medijske i marketinške industrije je na koji način publika taj sadržaj konzumira danas, a pogotovo kako će ga konzumirati sutra. 

Koje su najvažnije razlike u konzumaciji medija danas i prije ? 
Nelinearno je bez sumnje najznačajniji trend. Pri tome mislim da ljudi gledaju što žele, kad god žele. Stoga se pružatelji tradicionalnih linearnih kanala moraju prilagoditi tom novom trendu tako da njihov sadržaj bude dostupan na zahtjev. No to može biti ograničeno tehničkim sposobnostima B2C distribucijskih platformi kao i bilo kojim ograničenjima prava od pružatelja sadržaja. 

Koji su današnji vodeći mediji i zašto?
To je široko pitanje na koje se vjerojatno može dati više odgovora. No možemo reći da televizija još uvijek ima značajnu ulogu. Naše istraživanje pokazuje da je 77 posto praćenja videa u Europi još uvijek linearno na glavnom TV uređaju i predstavlja većinu praćenja za starije i mlađe osobe. Čak i za ljude s SVOD pretplatom (video na zahtjev). Nadalje, brojne studije su pokazale da je oglašavanje na televiziji i dalje najučinkovitije sredstvo za osiguravanje šireg obuhvata. U kombinaciji s velikom gledanošću serija kao što je Živi mrtvaci, to je također i pobjednička platforma za oglašavanje. 

Što mislite što nas čeka u budućnosti? Što očekujete u budućnosti vezano uz konzumaciju medija ?
S obzirom na pokretanje novih platformi, uređaja te brojne serije koje se snimaju, izazov je probijati se. Neće sve emisije biti viđene kao što se ni svi kanali neće održati. Održat će se oni koji nisu veliki da bi se isticali kao i oni koji nisu previše specijalizirani kako bi privukli lojalnu malobrojnu publiku. FNG se želi isticati ulaganjem u privlačan vrhunski sadržaj, a MARS na kanalu National Geographic je savršen primjer toga: oskarovski tim iza kamera koji proizvodi kinematografsko iskustvo za televiziju. Smatramo da ništa manje od toga neće biti dovoljno.

Kako se FOX suočava s digitalizacijom ? Koji su za vas bili i možda još uvijek jesu najveći izazovi? 
Smatramo da će vrhunski sadržaj nadići platforme i uređaje. Bilo da gledate uživo na velikom platnu s prijateljima, ili kasnije nadoknađujete na manjem ekranu na zahtjev, samo će velikobudžetne emisije uvijek naći dom i publiku. 

Komentirajte prvi

New Report

Close