Todorićeva Jana ima novi web

Autor: Objava za medije , 18. travanj 2013. u 16:58
Press foto

Jana Agrokorove Jamnice pohvalila se novom web stranicom. Stranica je podijeljena u četiri cjeline : Priča o Jani, Priča o tebi, Love community i press centar.

Jana Agrokorove Jamnice pohvalila se novom web stranicom.

Stranica je podijeljena u četiri cjeline : Priča o Jani, Priča o tebi, Love community i press centar.

„Priča o Jani“ donosi sve informacije o njenom porijeklu, prirodnom mineralnom sastavu, certifikatima i samom asortimanu proizvoda. „Priča o tebi“ bazirana je na činjenici da 60% našeg organizma čini voda, tako ovaj dio novog weba sadrži zanimljive savjete i informacije o hidrataciji, detoksikaciji i potrebnoj količini unosa vode u kojima će svatko pronaći nešto za sebe. „Love community“ u stvari je live stream svih aktivnosti na Jana accountima na društvenim mrežama Facebooku, Twitteru, Youtube, Pinterestu i Inastgramu. Dok se u Press centru mogu pronaći najnovije vijesti o Jani, njenoj prisutnosti u medijima i aktivnostima.

"Ono što svakako daje čar cijeloj priči  je činjenica da Janina web stranica, kao jedna od rijetkih u  Hrvatskoj, koristi parallax tehnologiju, inače uobičajenu za video igrice, a od nedavno postala trend u svijetu weba. Poseban značaj ove tehnologije vidljiv je pri pomicanju kroz stranicu i korištenju multipliciranih pozadina, koje se pomiču različitim brzinama stvarajući osjećaj dubine tzv. faux-3D efekt čineći samo pregledavanje sadržaja zanimljivijim. Upravo korištenje te tehnologije omogućilo je da se ideja o komunikaciji brenda u storytellng modelu pretoči u djelo. Rezultat je interaktivna stranica s obiljem fotografija i animacija u dvije odvojene vertikale koje tvore sliku o brandu. Svaki detalj pomno je odabran i ugrađen u priču koja se ne može opisati samo riječima  stoga dođite na www.jana.com.hr i  uvjerite se sami", poručuju iz Jamnice.

Komentirajte prvi

New Report

Close