Tele2 za novu PR agenciju odabrao Abrakadabru

Nakon tri godine suradnje s agencijom Grayling, telekom operater Tele2 odlučio je promijeniti PR agenciju.

Kako je objavljeno u priopćenju, tu je obvezu preuzela agencija Abrakadabra koja će im od sada pružati potrebnu organizacijsku i komunikacijsku podršku u projektima, društveno odgovornom poslovanju te svakodnevnim odnosima s javnošću. Zašto su se u Tele2 odlučili za promjene nismo mogli doznati, jer glasnogovornica kompanije Valentina Junaci nije bila dostupna na telefon, a objašnjenje nismo dobili niti u Graylingu iz kojeg su tek poručili kako su poslovni odnosi između njih i klijenata (sadašnjih i bivših) definirani ugovornom klauzulom o povjerljivosti podataka te ih kao takve ne mogu komentirati. “Tele2 želi svojim proaktivnim poslovanjem u što skorije vrijeme zauzeti još bolju poslovnu poziciju na hrvatskom tržištu, odlučili smo se na suradnju s komunikacijskim partnerom koji može učinkovito i na vrhunskoj razini unaprijediti percepciju javnosti o našoj kompaniji, njenim proizvodima i uslugama. Suradnja s Abrakadabrom, uvjereni smo, osigurat će daljnji ko-munikacijski razvoj Tele2 i sjajne poslovne rezultate”, poručuje Mikhail Chernyshev, voditelj marketinških komunikacija Tele2 Hrvatska, stoji u priopćenju Abrakadabre u kojoj ne kriju zadovoljstvo što im je tvrtka Tele2 povjerila vođenje odnosa s javno-šću. “Bez sumnje, naš će prioritet biti još kvalitetnija, učinkovitija i strateški osmišljena komunika-cija, na temeljima poslovne izvrsnosti i kreativnosti, koja će kompaniji Tele2 omogućiti novi poslovni rast. Ujedno, ovo je veliki motiv za daljnji razvoj poslovanja Abrakadabre”, poručila je Manuela Šola, direktorica Abrakadabre.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!