Tehnologija će biti najjači pokretač promjenama u medijima i oglašavanju, online sadržaj u Hrvatskoj još će neko vrijeme ostati besplatan, tradicionalni mediji morat će se sve više prilagođavati novim platformama, specijalizirati ili umrežavati kako bi opstali na tržištu, a svi u industriji morat će biti što kreativniji i inovativniji kako bi privukli potrošače i kako bi im ponudili što kvalitetniju uslugu ili sadržaj.
Neka su to od mišljenja koja su se mogla čuti protekla četiri dana na Weekend media festivalu u Rovinju gdje su se medijski i komunikacijski stručnjaci okupili kako bi raspravljali o trenutnom stanju na tržištu. Weekend media festival je i ove godine ponudio brojna predavanja, panele i radionice, a uz mnoštvo svjetskih stručnjaka, najveću pozornost ipak su izazvali paneli na kojima su žustro raspravljali najjači igrači domaćeg medijskog tržišta.
Uz bogat konferencijski program nezaobilazan je bio i onaj zabavni, a od najzvučnijih imena nastupili su Jinx, TBF, Bambi Molesters i Kiril Džajkovski koji je svojim koncertom i zatvorio festival. U konačnici, Weekend media festival se i ove godine pokazao kao najveći i najpopularniji medijski festival u regiji što dokazuje i tri i pol tisuće sudionika iz zemlje i regije koji su se ove godine tamo pojavili.
Indoor kreativci godine
U organizaciji B1 plakata i Art Directors Cluba na Weekend media festivalu dodjeljene su nagrade za INdoor kreativca godine, odnosno za najbolje radove u Indoor medijima te oglasima i plažama u protekloj godini. Pobjednici su Bruketa&Žinić sa serijom oglasa “Za dobro odgojene pse”, a slijede Digitel s Grebalicom te McCann Erickson s radom “Izvini jaro guzim” kojim promoviraju koncertnu turneju grupe Zabranjeno pušenje.
‘Izvini jaro, guzim’ agencije McCann Erickson; Digitelova Grebalica; Pobjednički rad Bruketa&Žinić OM
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu