U Istanbulu će se 11. i 12. ožujka održati sastanak svjetskih kreativaca koji bismo mogli nazvati “natjecanjem svih natjecanja”.
Intercontinental Advertising Cup smotra je na kojoj se okupljaju najbolji radovi iz cijelog niza regionalnih kreativnih festivala, od Adfesta i FIAP-a do ADC E i Golden Druma, koje će potom ocjenjivati međunarodni žiri sastavljen od svjetskih oglašivačkih i kreativnih profesionalaca. Ta koncepcija je zapravo ono što Intercontinental Advertising Cup izdiže iznad svih ostalih festivala: na kupu će se naći već probrani, izvrsni radovi, a s druge strane on regionalnim pobjednicima omoguće da svoju kreativnost predstave globalnoj publici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu