Svi bi željeli snimiti reklamu s Antom

U prvih nekoliko dana amateri su snimili 240 video-clippova na temu 'Tko želi glumiti s Antom u reklami za Tomato, nek' se snima i šalje na Fejs'

Još od 2009. godine kada su se pojavile, Tomato reklame s Antom kojeg je utjelovio glumac Emir Hadžihafisbegović slove kao najzanimljivije i najkreativnije reklama na hrvatskom oglašivačkom tržištu. Nakon nagrađivane “Nije Darinka, Ante je”, i posljednja u nizu, reklama “Omlet” u javnosti je naišla na iznimno dobre reakcije. Kampanja je produkt zajedničkog rada Tomato tima unutar Vipneta, kreativne agencije Grey, te medijske agencije Universal McCann, a prikazivala se tijekom svibnja.

Nagradnom igrom pozvali fanove
“Iako je kampanja završila 1. lipnja i dalje dobivamo komentare. Naši fanovi ‘postaju’ statuse s rečenicama iz reklame - milostiva okrenite perušku kontra, srkni malo sijedi, koje si ti godište, ovaj Omlet pa to ništa ne valja, pa ‘ko je to napiso’??, čime možemo reći da postaju svakodnevne poštapalice”, zadovoljno kažu su u Tomatu dodajući kako je u periodu trajanja kampanje, ukupan broj fanova stranice ‘'Nije Darinka, Ante je!’' dosegla brojku od preko 150.000 fanova. “U usporedbi sa ostalim kampanjama u telekom sektoru, Tomato kampanje su predvodnice po rezultatima komunikacijske učinkovitosti: stupanj sviđanja, motivacija na kupnju, emotivna povezanost s brandom, jasnoća poruke, stupanj prisjećanja, stupanj pozitivne promjene razmišljanja o brandu nakon kampanje, te brojni drugi”, tvrde u Tomatu.

No, držati zavidno visoku razinu kvalitete oglašavanja nije jednostavno, niti dugoročno održivo pa su priču o Anti i ‘jeftinom Tomatu’ željeli nadograditi i približiti je korisnicima u svim kanalima komunikacije. Tako su osmislili i nagradnu igru kojom se potrošače poziva da snime video na zadanu temu i objave ga na Facebooku, a kreatori najboljih uradaka za nagradu će imati priliku sudjelovati u novoj Tomato reklami koja će krenuti na jesen. “Po prvi puta jedan brend u Hrvatskoj na ovakav način spaja tradicionalne medije (TV kampanja), poziva širu javnost na sudjelovanje (Tko želi glumiti s Antom u reklami za Tomato, nek' se snima i šalje na Fejs); dok su cjelokupnio video-clippovi glumaca amatera usmjereni na Facebook i tamo se događa cijeli jedan aktivan, interaktivan i živ mikro svijet. I on se viralno se širi”, objašnjavaju u Tomatu. U prvih par dana trajanja kampanje odaziv je iznad svih očekivanja, a u samo šest dana uploadano je više od 240 video clipova fanova.

Omlet kampanja ima stranicu
Iako budžete predviđene za marketing u kompaniji ne komentiraju jer spadaju u segment poslovne tajne, kažu kako ovisno o postavljenim komunikacijskim ciljevima, kombiniraju tradicionalne medije, online oglašavanje, te oglašavanje na socijalnim mrežama. Prepoznatljivost Tomata, pozitivne emocije, interakciju, sudjelovanje i odličan rezultat, ono su što očekuju od svoje kampanje. “Zbog kampanje je nastala potpuno nova stranica koju su samostalno organizirali fanovi i par dana od početka kampanje skupili više od 35.000 obožavatelja. Danas ih imaju više od 43.000, što je svakako pokazatelj uspješnosti ''Omlet” kampanje", zaključuju u Tomatu.

Prepoznati i od struke

Nećemo propustiti prijavu na ovogodišnji Effie
Osim što su dobro prihvaćene u javnosti, Tomato reklame nagradila je i struka pa je tako Tomato kampanja iz 2009. odnijela nagradu Effie 2010 u dvije kategorije - Zlatni Effie u kategoriji telekomunikacija i Grand Prix Effie prema kojoj je Tomato najbolja kampanja u svim kategorijama. Stoga se ni ove godine neće propustiti prijaviti na natječaj za nagrade. “Obzirom da Tomato kampanje prepoznaju korisnici, mediji i šira javnost, od velikog nam je značenja dobiti priznanje struke”, ističu.

Komentari (1)
  • diddy
    diddy 19:07 9.9.2011.

    OPET CENZURA!!!!!!!BELJE!!!!!!!PEYO I ING.ZANIMLJIVO KAKO GODINE RASTU S NEPUNIH 18 NA 19,PA KAJ SAM JA VESLO SISO.OCJENE ME NE ZANIMAJU,SAMO POSTENI KES.IMA JOS VOJSKE NA FORUMU KAJ CE VAS RASKRINKAT,NISAM JA SAM,IMA JOS SVJEDOKA!!!BELJE CENZURA!!!!!!!!PEYO, ING,A OTKRIVAJU SE JEDAN ZA DRUGIM

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve