Styria digital – hrvatski broj 1

Autor: Poslovni dnevnik , 22. listopad 2014. u 11:44

Grupa Styria ulaganjem i širenjem poslovanja došla je do ukupnog reacha od čak 72,95% internet korisnika u Hrvatskoj.

Grupa Styria prije 15 godina pokrenula je prvi news portal u Hrvatskoj, vecernji.hr, i od tada je  konstantnim ulaganjem i širenjem poslovanja došla do ukupnog reacha od čak 72,95% internet korisnika u Hrvatskoj, čime je postala digitalna medijska kompanija broj jedan u zemlji.

Da je Styria apsolutni lider u dosegu i izvedbi u Hrvatskoj kada su portali u pitanju, potvrđuju sljedeće brojke: 1,763.999 jedinstvenih posjetitelja naših portala mjesečno bez preklapanja, 2.156.915 otvorenih korisničkih računa na našim portalima, 2, 532.023 pregleda vlastitih videosadržaja mjesečno, 1,963.015 Facebook fanova, 43 posto od ukupnih tržišnih investicija u display oglašavanju (izvori: gemiusAudience (rujan 2014.), Facebook (listopad 2014.), Styria insights (listopad 2014.) i HURA (2013.)).

Prema audienceGemius ljestvici koja se smatra najrelevantnijim pokazateljem posjećenosti portala u Hrvatskoj, prvo mjesto, kao najposjećeniji portal u zemlji, uvjerljivo drži 24sata.hr s više od 1,100.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno.

Od samog početka 2005. godine i kroz svoja dva velika redizajna 2007. i 2010. godine dokazuje inovativnost te naglasak stavlja na brigu o čitateljima i njihovim interesima. To su ujedno i glavne su odlike portala te njegove redakcije koja zajedno s Odjelom digitalnog razvoja konstantno unaprjeđuje njegove funkcionalnosti, omogućuje veće bogatstvo sadržaja, bolje ukupno korisničko iskustvo i interakciju s korisnicima. Nedavno osvojena prestižna nagrada 'The INMA Awards 2014.’,  u kategoriji korištenja svojih digitalnih platformi za interakciju s čitateljima, najbolje je priznanje za posvećenost portala komunikaciji s čitateljima.

Osim ove, portal 24sata.hr osvojio je brojne nagrade kojima se dokazuje njegova kvaliteta, a posebno se ističu XMA Cross Media Award za multimedijalni branding i dizajn (2009.), WEB-FEST nagrada za najbolji informativni portal u regiji (2010.) te drugo mjesto na XMA Cross Media Award za najbolje korištenje Facebooka (2010.).

Bitno je naglasiti da čitatelji, osim putem web i mobilnog portala, 24sata.hr mogu pratiti i putem Android, iPhone i Windows Phone mobilnih aplikacija, koje drže vodeće pozicije prema broju preuzimanja i korištenja u news kategorijama.

Styrijin portal Njuskalo.hr, web oglasnik s responsive dizajnom,  bilježi više od 500.000 posjeta dnevno i više od 11.000 novih oglasa svaki dan, zauzeo je treće mjesto na Gemiusovoj ljestvici.  U zadnjih mjesec dana Njuškalo je putem svojih aplikacija zabilježilo posjetu 133.669 korisnika, 1.511.006 posjeta i 47.612.124 otvorenih stranica.

Kao prvi news portal u Hrvatskoj i nakon 15 godina od svog pokretanja Vecernji.hr čvrsto drži poziciju među top 4 najposjećenijih portala prema audienceGemius ljestvici. Uz konstantno ulaganje u razvoj portala Vecernji.hr je u studenom 2013. godine doživio svoj veliki redizajn u responsive tehnologiji i time još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju u praćenju svjetskih trendova u Hrvatskoj. Kvalitetu su prepoznali čitatelji, ali i struka te je portal 2009. godine osvojio treću nagradu WAN-IFRA za multimedijsku strategiju u dizajnu i prezentaciju brenda. Sljedeće godine mobilni portal m.vecernji.hr proglašen je najboljim mobilnim portalom na WEB FEST-u.

"Večernji list prvi je news portal u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe prešao na responsive tehnologiju, napravio kompletni rekoncept u prezentaciji sadržaja i sve navedeno postavio na vlastiti CMS sustav. Da smo napravili odličan posao govore nam brojke: u posljednjih godinu dana najbrže rastući news portal u Hrvatskoj. Večernji.hr trenutno broji 874 720 čitatelja mjesečno uz kontinuirani trend rasta.

Nova akvizicija Večernjeg lista je portal iz zdravstvene niše Ordinacija.hr. Uz to smo na internetu oživjeli 60 godina star brend Radosti – za naše najmlađe čitatelje", kaže Ivan Jozić, voditelj razvoja Vecernjeg.hr, ali i portala Poslovni.hr,  koji sa svojih 279 657 jedinstvenih čitatelja mjesečno ostvaruje veći doseg od svih ostalih poslovnih portala u Hrvatskoj zajedno te je apsolutni lider biznis niše u Hrvatskoj kao najrelevantnija web adresa za ekonomiste, brokere, gospodarstvenike, poduzetnike, obrtnike i druge. Poslovni.hr postao je nakon redizajna i moderniziranja web stranice najbrže rastući poslovni portal u Hrvatskoj u 2012. godini. U veljači 2014. godine dosegnuo je svoj novi rekord u posjećenosti, brojeći 341 366 jedinstvenih čitatelja, po čemu je prema Gemiusovoj ljestvici (na kojoj trenutno zauzima 11. mjesto) kao specijalizirani portal postao čitaniji i od nekih mainstream portala. Poslovni.hr postao je tako jedna od najrelevantnijih web adresa za ekonomiste, brokere, gospodarstvenike, poduzetnike, obrtnike, dioničare, studente, zaposlene, ali i čitatelje u potrazi za poslom. Da su uspjeh portala prepoznali i oglašivači, dokazuje podatak da u ovom trenutku Poslovni.hr broji čak 61 potpuno novog oglašivača u odnosu na prošlu godinu. Poslovni.hr postao je i prvi portal u Hrvatskoj s oznakom GREEN MARK, čime se našao među vodećim nacionalnim programima i projektima hrvatskih poduzetnika i novinara kada je u pitanju sustavno poticanje poslovne zajednice na razvoj štednog, zelenog i konkurentnog gospodarstva.

U svom portfelju Styria ima i portale Zdravakrava.hr (najčitaniji portal o zdravlju i vitalnosti), Budi.In (najčitaniji portal o modi i ljepoti), Gastro.hr (portal za sve koji uživaju u kuhanju i hrani), Klokanica.hr (najčitaniji portal za roditelje i one koji to žele postati)… ), Jelovnik.hr portal je na kojemu čitatelji, osim naručivanja hrane, imaju mogućnost i ostvarivanja raznih pogodnosti na temelju skupljanja bodova. Pokretanjem hrvatskog izdanja portal Goal.com čitatelje uz događanja na inozemnim terenima, čekaju  i najdetaljniji izvještaji o domaćim ligama, utakmicama i transferima. Na portalu vrijeme.net čitatelji imaju mogućnost pretražiti vremensku prognozu po određenoj lokaciji, Popustolovac.hr olakšava posjetiteljima kupnju i pomaže u traženju popusta.  Preko portala Mojkvart kojega posjećuje 266 098 jedinstvenih posjetitelja mjesečno, tvrtke mogu lakše doći do svojih klijenata

Mobilni promet i korisnici koji sadržaj konzumiraju pretežno s mobitela već sada su realnost – to više nije maglovita budućnost za koju se "tek treba pripremati." Styria Hrvatska osnovala je stoga mobile odjel unutar odjela Razvoja.

“Naše nove aplikacije su na top pozicijama u trgovinama aplikacija, uz najbolje ocjene korisnika. Sve naše aplikacije na mjesečnoj bazi koristi  300.000 jedinstvenih korisnika sa 15.000.000 otvaranja aplikacija te 85.000.000 prikazivanja. Treba naglasiti kako ove brojke ne ulaze u Gemius audience istraživanje – što samo dodatno naglašava našu lidersku poziciju u Hrvatskoj. Od prve Styrijine mobilne aplikacije do danas brojimo 1.857.000 preuzimanja aplikacija. Trenutno imamo 12 mobilnih aplikacija", objašnjava voditelj mobilnog tima Valentino Međimorec.

"Uporna ulaganja u inovacije dovela su nas u dominantnu poziciju u hrvatskom web prostoru, no kao i uvijek Styria priprema nova iznenađenja. Početkom iduće godine 24sata proslavit će 10. rođendan i otvoriti novo razdoblje naših digitalnih operacija iskorakom u personalizirani korisnički doživljaj i najbolja mobilna rješenja na ovim prostorima", kaže Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close