Što sve pođe naglavačke kad započne Svjetsko prvenstvo

Autor: Darko Bičak , 02. lipanj 2018. u 13:30
Na humorističan, ali iskren način pokazali kako običan čovjek doživljava SP, kaže Almir Okanović

Agencija BBDO za zagrebačku je pivovaru lansirala nove kampanje za predstojeći nogometni spektakl

Dva tjedna nas dijele od početka Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji, a isto tako i od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na tom velikom sportskom spektaklu.

Tradicionalno, mnoge velike hrvatske tvrtke povodom ovakvih velikih događaja lansiraju marketinške kampanje koje se baziraju na zamjetljivim i luksuzno produciranim reklamnim spotovima. Niti ove godine to nije izostalo, a tradiciju nije izdala niti Zagrebačka pivovara čije reklame za Ožujsko pivo sve više postaju dio nacionalnog identiteta.

'Što bi dao' da budemo prvaci
Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare, predstavljajući aktivnosti koje će Žuja provoditi tijekom nadolazećeg prvenstva kazao je da su ovogodišnjom kampanjom ponovno spojili ljubav prema nogometu, tradiciju Ožujskog piva, ali i inovativne tehnologije. "Poznato je da su se naše kampanje proteklih godina izdvajale kreativnošću te da su 'viralno' prešle granice domaćeg tržišta, a vjerujemo da ni ovoga puta nećemo razočarati. Pravu poslasticu pripremili smo za nogometne znalce te smo 'obukli' Ožujsko pivo u limitirano redizajnirano ruho i tako istaknuli jedanaest najemotivnijih sportskih trenutaka naše reprezentacije kojih se svih ovih godina s radošću sjećamo, kaže Šuvar.

 

270 statista

i sporednih glumaca i tri glavne zvijezde u spotu

Žuja je predstavila i aktivaciju 'Što bi dao?' kojom je omogućila navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da u obliku fotografije i teksta kažu što bi sve dali da naši nogometaši u Rusiji osvoje titulu. Najbolje izjave bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti uručena izborniku Zlatku Daliću prije odlaska u Rusiju. No, ono što će zasigurno građani najviše primijetiti je TV spot 'Naglavačke' kojim je Ožujsko pivo svojim prepoznatljivim humorom prikazalo što se sve to u Hrvatskoj okrene naopačke kad počne Svjetsko prvenstvo. Spot je i ove godine radila marketinška agencija BBDO, a njihov glavni kreativni direktor, Almir Okanović, pojašnjava da je ovogodišnja nogometna kampanja 'Naglavačke' koju su radili za klijenta Ožujsko pivo, za razliku od prošlih, više fokusirana na 'obične' ljude, a manje na nogometaše.

"Željeli smo na humorističan, ali iskren način, pokazati kako običan čovjek doživljava nogometno prvenstvo, kako se za njega priprema te kako reagira u emotivno nabijenim situacijama. Drugim riječima, htjeli smo ovog puta ispričati priču o hrvatskom nogometnom fenomenu iz kuta onih koji gledaju, a ne onih koji igraju", kaže Okanović. Dodaje da su kampanje za velika događanja, poput Svjetskog ili Europskog prvenstva u nogometu, s jedne strane lakše, a istovremeno teže od drugih za raditi. "Lakše su jer imate uvijek isti zadatak, a to je ispričati priču o nogometu, pivu, nogometašima i navijačima. Nema novosti, iznenađenja ili neočekivanih okolnosti.

Teže su jer morate paziti da se ne ponavljate, što nije lako. Naravno, tu su i brojne reklamne kampanje ostalih oglašivača s kojima se borite za svoje mjesto pod suncem jer nitko ne želi propustiti priliku nogometnog prvenstva", ističe kreativni direktor BBDO-a. U toj agenciji kažu da je samo snimanje spota Naglavačke trajalo tri dana, a u prosjeku se radilo po 12 sati na dan.  Spot se snimao u tri stana u Vitićevom neboderu u Zagrebu, knjižnici Filozofskog fakulteta, Vintage Industrial baru, Domu zdravlja Laginjina i na pomoćnom Dinamovom stadionu Kacijan. U spotu je sudjelovalo 200 statista i 70 sporednih glumaca, naravno, uz tradicionalni glavni glumački trojac Žuje – Rene Bitorajac, Goran Bogdan i Goran Navojec. 

Gips, ragbi, obrijana glava
Kao i na svakom snimanju, i na ovom je bilo raznih anegdota, a jednu od zanimljivijih nam je ispričao kreativni direktor BBDO-a. "Kao na svakom snimanju, tako se i na ovom susrećemo se s raznim novim izazovima, da bismo uspješno i vjerodostojno prikazali situacije koje želimo. Bitorajcu i Bogdanu smo priuštili gipsanje uživo, a nakon snimanja im je gipser iz traume skidao gips s pilom. Angažirali smo cijelu momčad ragbijaša kako bi napravili 'ljudsku piramidu' na podu Vintage bara, a Navojec nas je sve iznenadio kad se pojavio na setu sa svježe obrijanom glavom tako da smo njegovog dublera morali ošišati na nulu na licu mjesta", prisjeća se Almir Okanović.

Komentari (2)
Pogledajte sve


1, Padne promet …….nitko više nije bolestan..
2. Raste potrošnja alkohola.
3. S time djeci i ženama -ostaje manje u obiteljskom budžetu….pa, mislite kako i što..
4. NOgomet -treba ukinuti.

vi ste protiv nogometa, a navijate za bolest nacije, svašta

1, Padne promet …….nitko više nije bolestan..
2. Raste potrošnja alkohola.
3. S time djeci i ženama -ostaje manje u obiteljskom budžetu….pa, mislite kako i što..
4. NOgomet -treba ukinuti.

New Report

Close