Što je CRM i što se iza njega krije

Foto: BizIT Foto: BizIT

Vaš lijek za kvalitetnije odnose s klijentima i kupcima.

Mnogi kažu da je prodaja sve za tvrtku. Onda opet ima i onih koji kažu da je marketing najvažniji. Drugi se kunu u korisničku podršku. No, možda je baš CRM to “sve”. Jer CRM je ono što spaja više funkcija unutar poduzeća, budući da ih snabdijeva važnim podacima, a također ima za krajnji cilj prodaju i povećanje prihoda. Točna definicija bi bila: Customer Relationship Management (CRM) tj. upravljanje odnosima s klijentima je pristup upravljanju tvrtke kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima. CRM pristup pokušava analizirati podatke kupaca i njegovu povijest s tvrtkom, kako bi se poboljšali poslovni odnosi s klijentima/kupcima, s naglaskom na njihovo zadržavanje, a kako bi u konačnici ostvarili rast prodaje.

Kako piše BizIT, cilj CRM-a je organiziranje i automatizacija prodaje, marketinga i službe pomoći te upravljanje svim informacijama u svezi klijenata na jednom mjestu i u jednom sustavu.

Kako se provodi CRM?

CRM prikuplja razne podatke o vašim korisnicima s više kanala kako bi dobio što bolju sliku kupca kroz njegovo korištenje vašim sustavom te komunikacijom s vama. Neki od kanala koji se redovito “skeniraju” su službena web stranica/web shop, emailovi, online chatovi s vašim operaterima, telefonski pozivi korisničkoj službi, komunikacija koju s kupcima vodite putem društvenih mreža itd. To su vrijedni podaci koji govore o vašem odnosu s korisnikom tijekom nekog vremena i iz kojih možete iščitati koje su njihove navike i želje, predvidjeti neke korake te im kreirati personaliziranu ponudu.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve