Spajaju se konferencije Effie i IdejaX

Autor: Majda Žujo , 16. srpanj 2012. u 22:00

Nova/stara manifestacija, ‘Dani marketinških komunikacija’, osmišljena je kao središnje mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora, pojašnjavaju inicijatori spajanja već popularne IdejeX i Effija

Nakon dva izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX i šest Effie konferencija o marketinškoj učinkovitosti, te se dvije manifestacije ujedinjuju u jednu. Spajajući ih, Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i IAB Hrvatska pokreću nacionalni festival marketinških komunikacija, koji bi se trebao održati sredinom svibnja 2013.

Podizanje kvalitete
Kako su poručili iz HURE, novim festivalom objedinit će se dosadašnje manifestacije uz podizanje razine kvalitete natjecanja i programskog dijela festivala, a sudionicima će biti ponuđeno još više razmjene iskustava i bolje povezivanje unutar marketinške industrije. “Želja nam je sinergijom IdejeX i Effiea izgraditi ključno godišnje strukovno događanje u Hrvatskoj, koje će spojiti pozitivna iskustva i elemente ovih festivala i natjecanja. Kreativnost i učinkovitost na ovom će festivalu spojiti na jednome mjestu marketinške stručnjake i cjelovitu strukovnu zajednicu”, poručio je tim povodom Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURE. Festival radnog naziva “Dani marketinških komunikacija” osmišljen je kao središnje mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora iz područja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja.

Kreativnost i učinkovitost
U trodnevnom programu novoga festivala naći će se brojna predavanja domaćih i stranih stručnjaka, koji će govoriti o kreativnosti i učinkovitosti u klasičnom i digitalnom oglašavanju, među kojima će svi sudionici moći pronaći nešto za sebe. Ipak, organizatori kažu da će, iako spojena, oba natjecanja zadržati svoju autonomiju, pravilnike te sustav odabira pobjednika i ocjenjivanja. Značajna promjena vezana je uz prijavni rok za Effie, X i MIXX, koji će biti otvoren početkom godine za sva tri natjecanja i trajat će nekoliko mjeseci kako bi svi prijavitelji imali dovoljno vremena za pripremu prijava. Tako će i dodjela Effie nagrada biti održana u svibnju na festivalu umjesto dosadašnjeg termina u listopadu. Prijavno vrijeme natjecanja bit će produljeno i uključivat će tekuću godinu.

Natjecanje

Nagrade ostaju
Dnevni program novoga trodnevnog festivala obogatit će večernje dodjele prestižnih nagrada Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X i MIXX za najkreativnije radove u klasičnom i online oglašavanju te studentske nagrade IdejaXice.

Komentirajte prvi

New Report

Close