Slušali smo glas Žujinog naroda

Autor: Majda Žujo,VLM , 27. veljača 2011. u 22:00

Novu kampanju Ožujskog piva osmislila agencija BBDO

Nakon ‘Žujinih’ zakona, iz kreativne radionice Zagrebačke pivovare izašla je reklama koja na duhovit način prikazuje hrvatsku realnost kroz likove koji o svemu imaju svoje mišljenje, ali su svi složni u jednom – piju samo jedno pivo.

Novu ‘Žujinu’ kampanju osmislila je agencija BBDO, kreativni direktor je Siniša Waldinger, redatelj Predrag Ličina, dok je za produkciju zaslužna Val produkcija. Odabir glumaca napravljen je na temelju istraživanja tržišta. “Žujini glumci Mladen Badovinac, Rene Bitorajac, Mario Petreković i Davor Dretar Drele su s nama od 2009“, kaže Tina Puhalo, voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare te dodaje kako su tražili pozitivne javne osobe koje piju pivo, a ujedno mogu predstavljati različite hrvatske regije i tako naglasiti nacionalni karakter reklame. Po njenom mišljenju efekt poznatih glumaca u reklamama tim je jači ako su poznate osobe pozitivno percipirane od strane ciljne skupine kojoj se brend obraća. Realizacija kampanje trajala je oko tri mjeseca, a prvi službeni rezultati kampanje će biti u ožujku. “Na slogan ‘Žuja je zakon’ smo jako ponosni jer je on došao iz naroda, za razliku od slogana koje osmisle kreativne agencije” kaže Puhalo dodajući kako su samo poslušali što ljudi govore i upotrijebili jezik potrošača.

Komentirajte prvi

New Report

Close