Slušaju ih cijeli odjeli kompanija, gostiju sve više

Autor: Marta Duić , 13. lipanj 2019. u 21:59
Tenodi i Voras zaslužni su za format koji i kod nas ima sve brojnije poklonike

‘Surove strasti’ prvi domaći podcast – digitalne radio emisije.

Saša Tenodi i Ivan Voras dvojac je koji stoji iza prvog hrvatskog podcasta Surove strasti.

"Inspirirali su nas podcasti koje smo slušali. Prateći svjetske trendove i popularnost podcasta, htjeli smo i na našem tržištu napraviti sličan format kojim ćemo publici pružiti relevantan i zanimljiv sadržaj u ovom opuštenom formatu", prisjetili su se početaka Tenodi i Voras. 

Iskren pristup
Svi gosti imaju zajedničku karakteristiku, a to je da su strastveni u nečemu – bilo da su sportaši, biznismeni, glazbenici, putnicim ili stručnjaci. "Želimo saznati njihov mindset i njihove strategije, kako svakodnevno ostvaruju to što žele. Manje nam je važno biti ukorak s trendovima, koliko otkriti i pokazati različite načine na koje su ljudi uspjeli i teme koje ih individualno zanimaju. Veliku slobodu prepuštamo i našim gostima jer su oni stručnjaci u svom području i najbolje znaju na što će publika dobro reagirati. S obzirom na to da do svojih slušatelja dolazimo isključivo organski i da je naglasak na kvaliteti sadržaja i gostiju, publika odlično reagira", kažu Tenodi i Voras.

 

Tenodi i Voras

Veliku slobodu prepuštamo našim gostima jer su oni stručnjaci u svom području.

  Dosad su imali smo prilike ugostiti Davora Bruketu, Miroslava Vargu, Ivanu Šoljan i druge, a zbog svog "iskrenog i nepretencioznog pristupa" publika i gosti reagiraju iznimno dobro. 

Porast popularnosti
"Na početku je naravno bilo teže dolaziti do gostiju i publike, ali danas možemo reći da imamo stalne slušatelje, kao i stalni porast novih. Posebno nam je drago da smo do trenutačnog slušateljstva došli gotovo u potpunosti preporukama i organski, odnosno, bez oglašavanja. Sretni smo kad čujemo da cijeli odjeli u tvrtkama znaju slušati i komentirati nove epizode. Takvo slušateljstvo trenutačno posluša po minutaži oko 600 epizoda dnevno", pohvalili su se Tenodi i Voras.

Iako su podcasti u Americi velika i popularna kategorija, kod nas ljudi još nisu navikli dolaziti do informacija na takav način. Ipak, ističu, to se brzo mijenja i podcasti su polako postali poznat i sve bolje prihvaćen format i na našem tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close