Ljubljanski Pristop je za Telekom Slovenije kreirao božićnu kampanju u kojoj se pojavljuje i jednorog, a kojeg glumi magarac Danilo. Oglas je nastao na ranču Kaja i Grom gdje pomoću konja pomažu autističnoj djeci, a režirao ga je slovenski režiser i fotograf Tomo Brejc koji živi i radi u Londonu i među svojim redovnim klijentima ima Harrods, GQ Esquire, Independent i Henri Lloyd. Portal Media marketing javlja da je upravo tih dana National Geographic objavio vijest o lovcima koji su okolici Celja otkrili srndaća-jednoroga, vrlo rijetku prirodnu mutaciju.
Ljubljanski Pristop je za Telekom Slovenije kreirao božićnu kampanju u kojoj se pojavljuje i jednorog, a kojeg glumi magarac Danilo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu