Najgora noćna mora svakog muškarca. Ovaj "razigrani naslov" iskoristili su analitičari Citija za svoje istraživanje o učincima poslovnog poteza koji će, nema sumnje, rastužiti milijune pripadnika jačeg spola. Povukli su ga čelni ljudi kompanije L Brands u čijem je vlasništvu Victoria's Secret potvrdivši da ukidaju slavne kataloge.
Riječ je o tiskanom reklamnom proizvodu koji je ušao u svjetsku antologiju i kojem taj planetarno čuveni brend duguje pozamašan dio svoje slave. Reklamirao je rublje za žene, no puno više listali su ga muškarci namamljeni zamamnim fotografijama najboljih svjetskoh top modela. U kolikoj su mjeri katalozi bili temelj strategije Victoria's Secreta dovoljno govori podatak da se godišnje znalo otisnuti i do 350 milijuna primjeraka te da su kupcima slani u 22 navrata tijekom 12 mjeseci.
No strategija se sad mijenja. Iz korijena. Vodstvo L Brandsa poručilo je da promjena modela uključuje razvijanje novih poslovnih veza s potrošačima koje će više biti fokusirane na programe vjernosti i druge projekte namijenjene uspješnijem brendiranju, a ne više na kataloge.
No, iako nije rečeno, jasno je da su na stvari i očekivane uštede. Prema podacima The Wall Street Yournala, troškovi kataloga u L Brandsu su prošle godine ukupno iznosili 414 milijuna dolara, godinu prije 436 milijuna. Analiza dopadljiva naslova s početka članka pokazala je da bi na ukidanju Victoria's Secreta kataloga mogli uštedjeti 100 milijuna dolara. No Citijevi analitičari su upozorili da bi odustajanje od tako voljenog proizvoda moglo naštetiti prodaji. Glasnogovornik Victora's Secreta odbio je bilo što komentirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu