S klijentima se radi bez rutine, uspavanost nije opcija

Autor: Marta Duić , 26. siječanj 2016. u 22:01
Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica agencije Media Polis Grupa

Izvršna direktorica marketinške i komunikacijske agencije Media Polis Grupa, govori o stanju na tržištu i planovima za budućnost.

Media Polis grupa je već 12 godina jedna od vodećih marketinških i komunikacijskih agencija na domaćem tržištu te odnedavno i službeni partner globalne agencije Havas Adriatic. U sklopu grupe djeluje i agencija za digitalni marketing, Inventa. Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica Media Polis grupe govori o stanju na tržištu, isticanju u odnosu na konkurenciju, uspjesima grupacije i planovima za budućnost.

Koje je specijalnost agencije?
Definitivno strateški marketing. Kao agencija, u sklopu svih aktivnosti i rješenja koje nudimo klijentu,  uzimamo u obzir sve elemente marketing miksa. U pripremi strategija sudjeluje tim s višegodišnjim agencijskim iskustvom, ali i onom stečenom na strani medija i klijenata iz različitih industrija: od financijskog, telekomunikacijskog, FMCG sektora. Što se promocije tiče, naša specijalnost je integracija svih ključnih elemenata marketinške komunikacije, medijska, kreativna i PR rješenja koja čine cjelovitu strategiju nastupa na svim komunikacijskim kanalima. Rješenja koja nudimo klijentima su utemeljena na detaljnim istraživanjima među kojima je velika prednost i vlastiti Online Reputation Monitoring, odnosno svakodnevno praćenje i analiza relevantnih objava korisnika, koji o našim klijentima i konkurenciji pišu na društvenim mrežama, online portalima, forumima. Jedna od važnih odlika nam je da njegujemo i težimo dugogodišnjim kvalitetnim odnosima  s klijentima kojima smo strateški partner. Tada međusobna komunikacija zaista prelazi s  "vi" i postaje "mi". 

Koja je vaša nova funkcija, pozicija? 
Od 1. prosinca sam s dosadašnje pozicije izvršne direktorice Invente preuzela istu poziciju za cijelu Media Polis grupu. Agencijskom timu sam se pridružila kao account manager prije deset godina i sudjelovala u svim ključnim trenucima agencijskog razvoja, od prvog osvojenog pitcha, stvaranja specijalizirane digitalne agencije Invente pa do njenog operativnog vođenja posljednjih šest mjeseci.  Tako mi ovo imenovanje predstavlja potvrdu dosadašnjeg kvalitetnog rada, ali mi je i novi izazov. Prvi cilj mi je ostvarivanje još bolje koordinacije timova unutar grupe, dakle medijskih stratega i kreativaca s ciljem pružanja sinergijske marketinške i medijske usluge našim postojećim, ali i budućim klijentima.  Osim toga, trenutno smo u fazi značajnog tržišnog rasta, pa je cilj osigurati i daljnje jačanje na lokalnom i regionalnom tržištu uz partnersku suradnju s agencijom Havas Adriatic. 

Što biste izdvojili kao vaš najveći prošlogodišnji uspjeh?
Kao naše najvažnije projekte ne bih navela jedan, nego njih 200-tinjak koje smo odradili za dugogodišnje klijente kao što su primjerice Tele2 ili HBO. U tom odnosu je važno da i nakon toliko godina suradnje ne ispunjavamo zadatke rutinski nego svakodnevno i dalje premašujemo njihova očekivanja i zadane ciljeve. Uspavanost u radu s dugogodišnjim klijentima nije naša opcija, proaktivan pristup i dalje mora postojati. Svaka prezentacija i prijedlog kampanje mora ostaviti "wow" efekt kao i prva pitch prezentacija.  U 2015. bih izdvojila osvajanje klijenata na pitchevima, posebno u drugom dijelu godine. Preciznije, radi se o ponovnom digitalnom pitchu za Tele2, brendove Hrvatske pošte: evotv i epošta, te full service medijski i kreativni pitch za Hyundai Hrvatska i banku KentBank. Mislim da se malo koji osjećaj može mjeriti  s onim kada nakon nekoliko tjedana napornog  rada cijelog tima, posljednjih izmjena u prezentacijama nekoliko minuta prije početka, stigne obavijest koja počinje s "Poštovani, želimo vas obavijestiti kako smo izabrali vas kao našu agenciju." Smatram da je ljudski čimbenik uvijek bio, i vjerujem da će tako i ostati, najvažniji detalj u ovom poslu. Tako nam se početkom 2015. godine pridružio veteran online marketinga Darko Bakarić na mjestu online media direktora, Mirka Modrinić, nagrađivana kreativna direktorica s dugogodišnjim iskustvom, zatim art direktorica Ljubica Ljubičić. Pored toga smo "pomladili" tim s troje pripravnika, koji su unijeli mladenački duh u već uhodani iskusni tim. Spoj mladosti i iskustva uz efikasnu organizaciju svakodnevnog rada s klijentima i rokova, gdje sve konce drži naša Martina Živković, najbolja client service direktorica s kojom sam ikad surađivala, polučili su odlične rezultate. 

Planovi za budućnost?
Plan nam je daljnje jačanje integriranog pristupa klijentu tako da na jednom mjestu mogu zadovoljiti sve svoje komunikacijske potrebe.  Važno nam je ulaganje u naše ljude i znanje, kontinuirana edukacija i stvaranje još boljih zaposlenika. Njihova znanja i vještine su naši najveći resursi. 

Komentirajte prvi

New Report

Close