RTL se vraća na Iskonovu snimalicu

Autor: Saša Paparella , 01. travanj 2015. u 15:33
Utjecaj snimalice na marketing nije negativan/Fotolia

U Iskonu se nadaju da će mjerenja konzumacije programa preko snimalice ‘odagnati nepotrebnu bojazan pojedinih tv kuća’ od gubitka marketinških prihoda.

Nakon nešto više od godine dana, Iskonu je vratio mogućnost snimanja RTL-ovih programa na svojoj Snimalici, a koja je bila ukinuta od 1. siječnja 2014.

"Ponovno smo uključili opciju Snimalica na RTL-u, na veliko zadovoljstvo korisnika koji su navikli koristiti napredne mogućnosti IPTV-a. Upravo je interes gledatelja bio razlog RTL-ove odluke o ponovnom uvođenju mogućnosti snimanja i odgođenog gledanja", rečeno nam je u Iskonu. Na RTL-u nismo dobili odgovor na pitanje zašto su se odlučili vratiti na Snimalicu.Iskonova Snimalica omogućava gledanje sadržaja s vremenskim odmakom na 80-ak kanala i koristi ju  50 posto od ukupnog broja Iskon.TV korisnika.

Uz slučajeve nacionalnih komercijalnih TV kuća, kažu da je i jedan ponuđač filmskih sadržaja koji je također naknadno donio odluku o prestanku mogućnosti snimanja svojih kanala. U Hrvatskoj nije moguće dobiti podatke o financijskim učincima snimalice, odnosno doznati da li neki TV kanali odustaju od opcije gledanja s odgodom zato jer su gledatelji tada skloni  preskakati reklame. "U zapadnoj Europi IPTV funkcionalnosti poput Snimalice ulaze u istraživanja TV gledanosti i tamo je izmjeren pozitivan utjecaj na kanale i njihove oglašivače. U RH se nisu provodila mjerenja pa smo počeli surađivati sa startup tvrtkom TVbeat, koja mjeri gledanost na svim platformama, u stvarnom vremenu i bez obzira na način konzumacije sadržaja- dakle i konzumaciju putem snimalice. Nadamo se da će preciznija mjerenja odagnati nepotrebnu bojazan pojedinih TV kuća", kažu u Iskonu.

I Damir Hajduk, zamjenik predsjednice Vijeća za elektroničke medije (VEM), slaže se da "utjecaj na marketinške prihode koje ova usluga ima kod tradicionalno linearnog televizijskog nakladnike ne mora biti negativan, pogotovo kad se uzme u obzir da je vremenski odgođeno konzumiranje audiovizualnih sadržaja podložno sasvim drugačijoj, smanjenoj regulaciji vezano uz oglašavanje".

Komentirajte prvi

New Report

Close