Prateći navike potrošača kreirali zajedničku kampanju

Autor: Majda Žujo , 15. srpanj 2012. u 22:00

Prve reakcije pokazuju da je zajednička akcija vrlo dobro primljena, kažu u Zapiju i PIK-u Vrbovec

Zbog velikog broja zajedničkih potrošača i želje da im se obrate na drugačiji način, PIK Vrbovec i Zagrebačka pivovara ujedinili su snage i krenuli u zajedničku marketinšku kampanju. Već neko vrijeme tako je reklama za PIK kobasice reklama i za Ožujsko pivo, a prema porukama iz obje kompanije prve reakcije potrača su više nego pozitivne.

Spoj jakih brendova
“Sa zadovoljstvom možemo reći da smo pronašli kvalitetan prostor kojim, zajedničkim djelovanjem našim vjernim potrošačima, ali i onima koji će to tek postati, možemo ponuditi dodatnu vrijednost”, poručio nam je Gašpar Novak, direktor marketinga Agrokorova PIK-a Vrbovec, a slično razmišljaju i njegovi kolege u Zagrebačkoj pivovari. “Kombinacija izvrsnog roštilja i vrhunskog piva je vrlo logična i prisutna u svakodnevnim životima naših potrošača. Potrošačima smo htjeli ponuditi savršen spoj njihove obje ljubavi – PIK kobasica za roštilj i Žuje, odnosno stvorili smo pivske kobasice spravljene po recepturi koja se najbolje slaže sa najomiljenijim hrvatskim pivom”, objašnjava Anita Boltužić, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare dodajući da je takva reklama izvrstan spoj dva vrlo jaka brenda, s pozitivnim efektom na prodaju i imidž.

Praćenje trendova
U Zagrebačkoj pivovari ne planiraju sličnu akciju s nekim drugim brendom, a u PIK-u kažu kako kontinuirano prati trendove te osluškuju kretanja na tržištu pa ne isključuju da se uskoro ponovo ne izrodi neka slična ideja. Upravo je i ova inicijativa o zajedničkom marketingu došla iz PIK-a.“Zagrebačka pivovara ju je prihvatila s mnogo žara i zajedno smo se bacili smo se na posao, zbog kojeg smo danas svi posebno uzbuđeni”, dodaje Novak.“Na svim internim i eksternim degustacijama proizvod je ocijenjen odlično, a u tijeku je i marketinška kampanja koje će podržati lansiranje ovog proizvoda. U ovom trenutku mogu reći da smo prvim prodajnim rezultatima zadovoljni, no za pravebrojke ipak ćemo još pričekati”, kaže Novak.

Kombinacija izvrsnog piva i izvrsnog roštilja vrlo je logična pa smo to i ponudili potrošačima
Anita Boltužić, Zagrebačka pivovara

Zajedničkim nastupom potrošačima smo pružili kvaltitenu dodatnu vrijednost
Gašpar Novak, PIK Vrbovec

Komentirajte prvi

New Report

Close