PR tržište u problemima zbog krize medija

Autor: Marta Duić , 01. rujan 2015. u 21:59
Komunikacijska tržišta su pod negativnim utjecajima/FOTOLIA

Čak 60 posto anketiranih tvrtki surađuje s agencijama za odnose s javnošću.

Abrakadabra integrirane komunikacije, agencija za evente i odnose s javnošću je u suradnji s MASMI agencijom za istraživanje tržišta provela anketu o trenutnoj situaciji PR tržišta u regiji, u kojoj je sudjelovalo 60 PR stručnjaka iz Hrvatske i Srbije.

Glavni cilj ovog istraživanja bio je doći do novih saznanja o odnosima s javnošću u korporativnom sektoru, kao i o suradnji s PR agencijama, dok je fokus bio na ciljevima.  Čak 60 posto tvrtki na oba tržišta surađuje s agencijama za odnose s javnošću. Ipak većina PR stručnjaka iz korporativnog sektora u obje zemlje (90 posto u Hrvatskoj i 86.7 posto u Srbiji) smatra kako su njihova komunikacijska tržišta pod negativnim utjecajima, a za to krive krizu medija, nedostatak integriranog pristupa marketinških stručnjaka u Hrvatskoj, odnosno nedostatak zajedničke inicijative u Srbiji.

Što se tiče fokusa, većina ih smatra kako je broj objava najvažniji cilj PR-a te će tako biti i u budućnosti.U narednom razdoblju od  PR agencija hrvatski stručnjaci očekuju integracija komunikacijskih usluga (PR, event management, društveni mediji). Njihovi srpski kolege naglasak stavljaju na obrazovanost osoblja, pouzdanost, kredibilitet i privrženost. 

Komentirajte prvi

New Report

Close