Poslovni.hr ostaje vodeći portal poslovnog novinarstva

Autor: Saša Paparella , 17. lipanj 2014. u 22:00
Poslovni.hr i dalje najčitaniji poslovni portal

Najčitaniji portali su 24 sata, Jutarnji i Večernji.

Prema rezultatima agencije Gemius za svibanj, među četiri najposjećenija web sitea čak tri su iz sustava Styrije.

Prva su 24 sata, koja su i u svibnju rasla za 4,5 posto u odnosu na prethodni mjesec. Na trećem je mjestu portal Večernjeg lista, s rastom od pet posto. i a četvrto Njuškalo. Ostale visoke pozicije zauzimaju Jutarnji list na drugom mjestu, te Dnevnik, T-portal, Net, Dnevno, Coolinarika i Slobodna Dalmacija, koja zaključuje listu od deset najuspješnijih. Portal Poslovnog dnevnika i dalje raste te je već treći i mjesec za redom na 12. mjestu, što ga čini daleko najčitanijom poslovnom novinom- najbliža konkurencija tek je na 61., odnosno na 80. i 94. mjestu. Istraživanje Gemiusa važnoo je za marketinšku industriju, a osmislili  su ga poljski stručnjaci. Riječ je o marketinškom projektu mjerenja posjećenosti web siteova, koji se sa jednakom metodologijom izvodi u državama istočne i srednje Europe, te dijelu jugoistočne Europe. Od zemalja regije, prisutan je na tržištima Slovenije, Srbije, BiH i Maledonije. U Hrvatskoj istraživanje Gemiusa obuhvaća 111 web siteova. 

Komentirajte prvi

New Report

Close