Poslovni dnevnik dobio nagradu za najbolju ilustraciju naslovnice

Autor: Poslovni dnevnik , 17. prosinac 2012. u 12:05
Hrvojka Vlašić prima nagradu Superbrands za 2011./2012. godinu

Nizu europskih nagrada dodali smo i nagradu za najbolju ilustraciju naslovnice od 14./15. listopada 2011. godine, autora Predraga Vučinića.

Poslovni dnevnik osvojio je europsku nagradu za najbolju ilustraciju. Na 14. natjecanju Europske novinske nagrade ("European Newspaper Award") nagrađena je ilustracija naslovnice Poslovnog dnevnika od 14./15. listopada 2011. godine.

To je još jedno u nizu europskih priznanja Poslovnom dnevniku. Naime, prošle godine Poslovni dnevnik je osvojio tri europske nagrade za najbolje naslovnice, najbolje stranice s oglasima i za najuspješniju vizualizaciju teksta. Godinu ranije, na istom natječaju, nagrađen je prijelom rubrike In&out Poslovnog dnevnika, a prethodnih godina Poslovni dnevnik je osvajao nagrade za najbolje dizajnirane naslovnice, odnosno nakon uspješno provedenog redizajna nagradu za tipografiju. U konkurenciji 232 novine iz 25 europskih zemalja na 14. natjecanju Europske novinske nagrade žiri sastavljen od 11 uglednih novinara, profesora i dizajnera iz Norveške, Danske, Nizozemske, Belgije, Švicarske, Austrije, Grčke i Njemačke najboljom ilustracijom proglasio je naslovnicu Poslovnog dnevnika od 14./15. listopada 2011. godine. Radi se o naslovnici Poslovnog dnevnika "Vlada ukida harač na mobitele, operateri najavljuju ulaganja", autora Predraga Vučinića, art direktora Poslovnog dnevnika.

Ove godine Poslovni dnevnik jedine su nagrađene hrvatske novine na prestižnom europskom natječaju. Nagrada Poslovnom  dnevniku bit će uručena na Europskome novinskom kongresu, koji će se održati u svibnju 2013. u Beču. Poslovni dnevnik osvojio je ove godine ponovno i priznanje Superbrands, našavši se u krugu vodećih robnih marki u Hrvatskoj. U konkurenciji 1200 brendova izabrano je 78 robnih marki među kojima je i Poslovni dnevnik, što je još jedna potvrda kvalitete Poslovnog dnevnika i povjerenja čitatelja. Međunarodna organizacija Superbrands, inače, globalni je i neovisni autoritet na području brendinga te je prisutna u 88 država širom svijeta, a njen glavni cilj je identificirati vodeće brendove na  pojedinim tržištima. Posebno se vrednuju brendovi prema kvaliteti, pouzdanosti, razlikovnosti i emocionalnom naboju.

Komentirajte prvi

New Report

Close