Podravka organizirala kulinarsko natjecanje medija i koncert grupe The Frajle

Autor: Objava za medije , 20. rujan 2014. u 11:36
Press foto

Što su nam skuhali mediji na Weekend Media Festivalu?

U sklopu najvećeg regionalnog skupa komunikacijske industrije, 7. Weekend Media Festivala, Podravka je pripremila pravi kulinarski izazov pod nazivom «Što su nam skuhali mediji?».

Naime, na događanju koje okuplja poslovnu zajednicu cijele regije predstavnici medija u tri različite kategorije: Tisak, Elektronski i Digitalni – imali su priliku pokazati svoje kulinarske sposobnosti pripremajući „Tjesteninu s tunom u umaku od rajčice“, a nagradu je odnio Digitalni tim u sastavu Zdenka Cvetnić (Styria), Iva Obrovac (Agencija 404), Ljubica Rebić (Europa Digital). Ovom zanimljivom kulinarskom izazovu nisu mogle odoljeti ni članice poznate ženske grupe The Frajle, a Podravkini promotori kulinarstva oduševili su sve posjetitelje podjelivši im više od šesto porcija istoimenog recepta.

Brojni predstavnici medija iz cijele regije, kojih je na Weekend Media Festivalu svake godine sve više, imali su priliku provjeriti kako se njihove kolege snalaze za kulinarskim pultom. Naime, upravo za njih, poseban kulinarski izazov osmislili su Podravkini promotori kulinarstva kako bi provjerili ne samo koliko su dobri u pripremi zadanog jela, već i prezentaciji koja je bila jedna od važnijih segmenata pri ocjenjivanju.

Iako je kulinarsku pobjedu odnio Digitalni tim, uspješno su sudjelovali i predstavnici Tiska Marina Živković (Adria media), Jasna Bibić (Styria) i Tomislav Gojšić (Fini oglasi) te elektronskih medija voditeljice Ana Stunić (Nova TV), Edita Miseri (RTL) i Tatjana Gašparić (Otvoreni radio). Jedinstven doprinos svakom timu posebno su dale i članice poznate ženske grupe The Frajle – Nevena Buča, Marija Mirković i Nataša Mihajlović, a četvrta The Frajla Jelena Buča okušala se pak u voditeljskom izazovu

U događaju je uživala i Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke koje je izjavila; – Posebnost ovog kulinarskog izazova je u tome što smo u timovima ujedinili inače svakodnevne konkurente. Ideja ja bila da čestu temu medijskih panela – Digitalni mediji vs. Tisak vs. Elektronski mediji – prenesemo u kuhinju. O pobjedniku su odlučivale nijanse, a pokazalo se da naizgled različite profesije zapravo dijele slične vrijednosti; kreativnost, izvrsnost, talent, brzinu i naravno – dobru ideju.

Drugi dan 7. Weekend Media Festivala, uz uživanje u finom kulinarskom specijalitetu za sve posjetiteje završio je i vrhunskom zabavom uz koncert The Frajli.

Komentirajte prvi

New Report

Close