Pivo Sokol nije spin, tvrde iz Karlovca

Autor: Majda Žujo , 05. ožujak 2013. u 10:55
Alexander Garschbacher

Vijest da Karlovačka pivovara mijenja ime u Heineken Hrvatska u javnosti je prošla bez velike pompe, unatoč tome što se radi o kompaniji iza koje stoji duga tradicija.

Vijest da Karlovačka pivovara mijenja ime u Heineken Hrvatska u javnosti je prošla bez velike pompe, unatoč tome što se radi o kompaniji iza koje stoji više od stoljeća tradicije i čija se strategija temeljila upravo na njoj.

Ipak, reakcije nisu izostale u lokalnoj zajednici u kojoj mnogi negoduju, a u Karlovačkoj pivovari kažu da su one "u skladu s očekivanjima i komunikacijom". A u "komuniciranju novog imena", tvrde, nije bilo potrebe za posebnom medijskom strategijom. Kako nam je kazao Alexander Gerschbacher, predsjednik uprave Karlovačke pivovare svi važni dionici o promjeni imena obaviješteni su kroz uobičajene kanale. Zaposlenici su pak vijest o promjeni dobili na redovnom kompanijskom sastanku, nakon čega je uslijedio briefing za medije. To je koincidiralo s predstavljanjem novog brenda piva, i to poprilično nacionalnog imena – Sokol što se moglo se protumačiti i kao svojevrstan spin.

No Gerschbacher tvrdi da je to što je Sokol predstavljen istovremeno kao i vijest o promjeni imena čista slučajnost. Osim toga, uvjerava da promjena imena ima tek interno značenje te neće utjecati na budućnost Karlovačkog piva. "Karlovačko je naš glavni brend te najvažniji stup naše kompanije. On označava kvalitetu i tradiciju, ali i moderni način života. Iznimno smo ponosni na pivsku tradiciju Karlovca i nastavit ćemo graditi na toj iznimnoj tradiciji, ulažući u brend Karlovačko i razvijajući ga u skladu s njegovom strategijom", poručio je Gerschbacher.

Komentari (2)
Pogledajte sve

[emo_naivan]

Sokol ga nije volio…

New Report

Close