Pariški podvig dvoje rovinjskih kreativaca

Izložbu umjetničkog laboratorija Lab'Bel u Parizu vidjele tisuće posjetitelja Izložbu umjetničkog laboratorija Lab'Bel u Parizu vidjele tisuće posjetitelja

Studio Tumpić/Prenc za mljekarskoga giganta radi vizualni identitet.

Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc iz Rovinja, koji čine Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić, ostvario je novi zapaženi posao za Groupe Bel, francuskog mljekarskog velikana, jednog od najvećih proizvođača sira u Europi. Rovinjski kreativci surađuju s kompanijim umjetničkim laboratorijem Lab'Bel, kojemu su osmislili vizualni identitet za izložbu Metaphoria III u listopadu i studenom u Parizu.

"Na izložbi s temom selidbe kreirali smo motiv na plakatu kutije iz koje izlazimo i gledamo prema nebu i tako možemo putovati unedogled", kaže Tumpić, naglasivši da su se poigrali riječima metafora i euforija i tako dali, dodaje, novu dimenziju riječima prijevoz i prelivanje radosti. Za Lab'Bel su već radili vizualne komunikacije radi promocije novih izdanja sireva s motivima djela popularnih likovnjaka na ambalaži pa ističu da su im projekti za francuskoga giganta koji postoji od 1865. i posluje u 33 zemlje potvrda uspjeha i kvalitete.

"Oni su naš stalan klijent, a jedan od projekata je i Collector Box, koji ima veliki marketinški značaj, jer omogućava umjetnicima iz svijeta da oslikaju posebno izdanje topljenog sira imena 'La vache qui rit' (Nasmijana krava). Mi smo osmislili cijeli posao vizualnih komunikacija za projekt koji promovira ovaj sir kao najprodavaniji iz portfelja tvrtke", objašnjava rovinjski autor. Podsjeća da su im klijenti i talijanski Videotec, proizvođač kućišta za kamere i nadzorne sustave, kao i domaće perjanice Valamar Riviera, te Istralandia, TZ Istarske županije, Grad Rovinj, Bolnica Martin Horvat...

"Broj klijenata u RH raste iz dana u dan, što nas čini zadovoljnim. Zadaci su različiti, od osmišljavanja kompletnoga vizualnog identiteta do cijelih kampanja ili pojedinih filmića i sličnih promocija", govori Sara Prenc Opačić.

Tako su za promociju Centra za posjetitelje Kuća vještice Mare u Svetvinčentu dobili nagradu SoMoBorac, za najbolju primjenu tehnologije, u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju u rujnu. U studiju Tumpić/Prenc kažu da ih raduje stanje i postignuća u domaćem komunikacijskom sektoru. "Posebno nam je drago što cvate kreativnost na sceni, a super nam je i što u domaćem gospodarstvu ima sve više sluha za dobar dizajn i promociju i što klijenti sve više ulažu u komunikaciju", zaključuje autorski dvojac iz Rovinja.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve