Ovo se dogodi kada Ledo potrošačima prepusti odluku o sladoledu

Autor: Majda Žujo , 19. listopad 2012. u 11:03
PXL

Već 24 sata nakon lansiranja kampanje imali su preko tisuću kreiranih sladoleda.

Početkom ovog tjedna Ledo je po prvi puta u povijesti svojim potrošačima prepustio da sami kreiraju sladoled koji će na koncu i proizvesti. Radi se o kampanji Ledonardo u kojoj svaki posjetitelj web stranice ima priliku kombinirati okuse i oblik sladoleda prema vlastitom ukusu, a kako kažu u Ledu, već 24 sata nakon lansiranja kampanje imali su preko tisuću kreiranih sladoleda.

Ideja o interaktivnoj kampanji potekla je iz marketinškog tima Leda, no ključnu ulogu u realizaciji imala je reklamna agencija Imago koja je izradila kreativni koncept i cjelokupnu tehnološku podlogu.

“Ove godine odlučli smo biti inovativni na drugačiji način – promijeniti pristup i dati potrošačima šansu da oni budu ti koji će odlučiti kakav sladoled žele”, poručuju u Ledu, a agenciju Imago su, kažu, izabrali su na natječaju na kojem su njihov prijedlog prepoznali kao najkreativniji i najkvalitetniji.

“Web site i izrada sladoleda rade na svim platformama, uključujući desktop i mobilne uređaje, i na tome smo inzistirali od faze ideje. Iako naravno velika većina korisnika pristupa sa svojeg osobnog računala, među prijavljenim radovima imamo i one napravljene na mobitelima i tablet računalima. Želimo i naše proizvode i tehnologiju kojom se služimo približiti svima, tako primjerice dok se vozite u autobusu možete na mobitelu napraviti sladoled koji ima šansu postati Ledonardo”, ističu.

Kada kampanja završi sladoled će se naći u prodaji, no, kao i uvijek, tržite će odlučiti hoće li proizvodnja biti privremena ili će se sladoled proizvoditi dulje vrijeme. 

“Da bismo svake godine ponudili tržištu nove sladolede, neke nažalost moramo i izbaciti. Često primamo e-mailove i upite na Facebook stranici o tome kako više ne proizvodimo sladoled koji je nekome bio omiljen te nam uvijek bude pomalo krivo zbog toga. Ali zato se uvijek potrudimo saslušati što ta osoba želi, kako bismo smislili neki novi sladoled kojeg će zavoljeti baš kao i onaj stari”, ističu u Ledu. Koliko ih je kampanja stajala ne otkrivaju, ali kažu kako je trošak budućeg sladoleda Ledonardo mnogo veći nego sami trošak marketinške kampanje, jer uključuje razvoj i proizvodnju potpuno novog proizvoda.

“Želja nam je da Ledonardo živi i traje što duže, da postane prepoznatljiv brend koji su kreirali upravo potrošači. Očekujemo sladoled koji nama u Ledu nikad ne bi pao na pamet. Upravo zato smo i dali potrošačima da ga sami odaberu. Možda nas iznenade i na kraju se odluče za nešto tradicionalno, no ipak se nadamo kako će mašta i kreativnost doći do izražaja i proizvesti neke sasvim neuobičajene sladoledne poslastice, a najbolji među njima moći će probati cijela Hrvatska. U svakom slučaju očekujem veliki uspjeh i u marketinškom, ali i u komercijalnom pogledu”, zaključuju.

Komentirajte prvi

New Report

Close