Ovo je 5 psiholoških trikova u reklamama za koje uopće niste svjesni da djeluju na vas

Autor: Poslovni.hr , 23. travanj 2014. u 12:39
Nicole Kidman u poznatoj Chanelovoj reklami (Youtube screenshot)

Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pozornost kupaca, ali neke taktike koje utječu na našu psihologiju su konstantne.

Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pozornost kupaca, ali neke taktike koje utječu na našu psihologiju su konstantne.

Business Insider je u svom kratkom videoprilogu izdvojio pet takvih trikova za koje možda uopće niste svjesni da djeluju na vas:

  • Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci, što je i logično jer većina ljudi su dešnjaci. Sukladno tome, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci.
  • Boje u reklamama su vrlo bitno jer privlače određene emocije (npr. plava – povjerenje, crvena – uzbuđenje, zelena – svježina).
  • Položaj teksta i slika u oglasima je vrlo bitan. Naše oči posebno privlači kada se slika nalazi s lijeve strane, a tekst s desne.
  • Našim očima su također privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vrijedi i za fontove slova. 'Oštar' dizajn odbija ljude jer ih podsvjesno podsjeća na bol.
  • Oči modela u reklamama obično imaju velike zjenice, što snažno privlači pozornost ljudi, pa ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.

 

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close