Agencija za odnose s javnošću Integralni marketing i komunikacije (IM&C) ostvarila je u 2010. godini 256,3 tisuće kuna neto dobiti, što je u odnosu na godinu ranije porast čak 60 %.
Ukupni prihodi agencije u 2010. iznosili su 6,15 milijuna kuna, dok su rashodi iznosili 5,77 milijuna. Kako ističu u IM&C-u, prihodi su prošle godine u odnosu na 2009. smanjeni, no porast dobiti zabilježen je zahvaljujući smanjivanju troškova i prilagodbi situaciji na tržištu. U 2010. IM&C je radio primarno sa klijentima iz financijske, zrakoplovne, prehrambene i tekstilne industrije, ali i sa klijentima iz sfere politike. Osim krize, proteklu godinu, kažu u agenciji, obilježile su i brojne afere u gospodarstvu i politici pa je na tržištu značajno rasao broj zahtjeva za upravljanje kriznim situacijama. Prema riječima vlasnice agencije Ankice Mamić, zakonitostima krize i postojećoj situaciji na tržištu u toj su se tvrtki brzo prilagodili. “Imali smo dosta klijenata u financijskom sektoru, koji su padom burze prestali postojati. Ipak, na vrijeme smo ustrojili poslovanje na način da smo smanjili sve troškove, ali nismo otpuštali ni smanjivali plaće”, kaže Mamić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu