Osječki studenti u svjetskom vrhu online marketinga

Autor: Stjepan Škramić , 21. kolovoz 2012. u 19:00

Kampanja u kojoj se koristio Google AdWords trajala je tri tjedna, a nakon ocjena akademske zajednice studenti osječkoga Ekonomskog fakulteta ušli su u prvih 15 posto

Studentski tim s Ekonomskog fakulteta u Osijeku je na Google Online Marketing Challenge (GOMC) ostvario rezultat s kojim su se svrstali među najboljih 15 posto timova u svjetskoj konkurenciji od 11.000 studenata iz 86 zemalja svijeta, prenosi portal netokracija.com. Voditelj tima Marin Lončar i članovi tima Marina Obšivač, Igor Jurić i Zoran Selinger su za potrebe natjecanja izradili jaku online marketinšku kampanju koristeći Google AdWords.

Marin Lončar, Marina Obšivač, Igor Jurić, Zoran Selinger / Netokracija

Kampanja je trajala tri tjedna te su uz nju studenti trebali napraviti i dva pisana izvješća na engleskom jeziku koja je ocjenjivala akademska zajednica. Detalje o natjecanju možete vidjeti ovdje. Cijeli tim je jako zadovoljan s rezultatom koji su ostvarili. Marin Lončar kaže: “Činjenica da smo među 15% najboljih studenata u svijetu, a ujedno i najbolji tim u Hrvatskoj je definitivno nešto na što smo ponosni i što nam potvrđuje da idemo u dobrom smjeru. No, napominjem da još većim uspjehom smatramo to što smo stekli znanje i razumijevanje cjelokupnog načina funkcioniranja sustava AdWords, što će u budućnosti biti sve traženije na tržištu rada.”

Već je ulazak u tim bio izazov za ove studente. Naime, zbog količine vremena i truda koje je bilo potrebno uložiti u pripremu same kampanje i svega ostalog što je bilo potrebno pojedini kandidati nisu mogli sudjelovati. Iako svi članovi tima kontinuirano prate događanja na IT sceni, ključne stavke za formiranje tima bile su povjerenje i fleksibilnost iz razloga što je sudjelovanje u GOMC-u dinamično te se odluke moraju donositi izuzetno brzo. Odluka je pala na Zorana i Igora koji kao i voditelj tima studiraju poslovnu informatiku te Marinu koja je završila Marketing, a u trenutku natjecanja završavala je 5. godinu poslovne informatike. Budući da su imali dosta obaveza na fakultetu i sa strane, “pripreme” u formalnom smislu nisu postojale nego su organizirali radne sastanke.

Marin se prisjeća: “Da biste konstantno pratili i unapređivali kampanjumorate imati ljude kojima možete vjerovati i koji su u stanju izvršiti sve potrebne promjene te se bez takve ekipe ne isplati niti upuštati u natjecanje. Iako smo bili svjesni da se natječemo na jednom od najvećih natjecanja za studente u svijetu konkurencija nas uopće nije zanimala – naš cilj je bio napraviti najbolju moguću kampanju u tom trenutku.”

Organizacija

Google odradio vrhunski
Kad je o natjecanju riječ tiče, osječki studenti kažu kako je bilo dobro zamišljeno i realizirano, upravo kako se od Googlea i očekuje. Pri tome su priprema i vođenje kampanje bili samo dio natjecanja. Odabir poslovnog subjekta i svi izazovi koje su morali proći do samog početka kampanje činili su značajan dio cjelokupnog rezultata. Kako kaže Marin, iduće godine planiraju ostvariti još bolje rezultate: “Pomoću ovog natjecanja smo uspjeli otkriti što nas zaista zanima te smatramo da je Google Adwords dosta dobar pravac za razvoj vlastitih karijera s obzirom da je dobar spoj informatike i marketinga.”

Komentirajte prvi

New Report

Close