Old Spice ponovno plijeni pozornost bizarnom reklamom

Autor: Poslovni.hr , 26. studeni 2014. u 14:50
Screenshot

Old Spice redovito privlači veliku pozornost svojim duhovitim reklamama i viralnim kampanjama, a ovog tjedna izbacio je još jednu koja je nastavak kampanje s početka godine.

Old Spice redovito privlači veliku pozornost svojim duhovitim reklamama i viralnim kampanjama, a ovog tjedna izbacio je još jednu koja je nastavak kampanje s početka godine.

Podsjetimo, poznati svjetski brend dezodoransa je u prvim danima ove godine bio lansirao reklamnu kampanju pod nazivom 'Momsong'. Poruka te duhovite reklame može se ukratko sažeti: korištenjem Old Spicea mladići postaju muškarci i osvajaju djevojke, ali sve to rastužuje majke, koje se ne mogu pomiriti s činjenicom da su njihovi sinovi sada odrasli.

Reklama je privukla ogromnu pozornost, a sada je dobila i logični nastavak pod nazivom "Dadsong", koja cijelu priču prikazuje iz perspektive očeva. Naravno, kao i dosadašnje reklame Old Spicea i najnovija je poprilično bizarna, ali to je već odavno postalo pravilo u oglašavanju ovog brenda. Spot je lansiran prije dva dana, a već se našao na 5. mjestu Adweekove top liste reklama tjedna.

Komentirajte prvi

New Report

Close