Ograničiti reklame radi zaštite djece

Autor: Marta Duić , 02. listopad 2018. u 22:00
U EU zabraniti oglašavanje duhana i smanjiti reklamiranje alkohola u programima za djecu/Davor Puklavec/PIXSELL

Direktiva potvrđuje ograničenja za radiotelevizije i uvodi nova za online platforme poput YouTubea.

Europski parlament u utorak je većinom glasova izglasao Direktivu o audiovizualnim medijskim uslugama s ciljem zaštite djece od agresivnog reklamiranja.

Direktiva zabranjuje oglašavanje duhanskih proizvoda u internetskim sadržajima za djecu, a ograničava oglašavanje alkohola i nezdrave hrane.

"Alkohol je najčešći štetni proizvod kojem su izložena djeca, i to ona od 13 do 15 godina, jer se pojavljuje na slikama, u reklamama, videoigricama i slično. Uz to, gotovo 40 posto djece u dobi do 12 godina direktno je izloženo reklamiranju nezdrave hrane, a četvrtina njih školske dobi je pretila.

Unatoč tome, države članice su smanjile sredstva za reguliranje reklamiranja s 2,9 na 1,9% pa je važno imati kvalitetan zakonodavni okvir na razini EU", ističe eurozastupnica Biljana Borzan.

Direktiva potvrđuje ograničenja za radiotelevizije i uvodi nova za online platforme poput YouTubea. Platforme se obvezuju da ako imaju saznanje da sadržaj nije za djecu, trebaju ga učiniti nedostupnim.

Komentirajte prvi

New Report

Close