Oglasi na društvenim mrežama 50 milijardi $

Autor: Sergej Novosel Vučković , 05. prosinac 2016. u 22:01
Facebook kao najveća društvena mreža i dalje mamac za reklamiranje/REUTERS

Oglašavanje na novim medijima i videu pokazuje se i učinkovitijim, no daleko je još iza vrijednosti oglasa na televiziji.

Društveni mediji, društvene mreže i online video nastavljaju rasti u svjetskoj marketinškoj industriji, unatoč političkim prijetnjama gospodarstvu, te bi do 2019. vrijednost oglašavanja u tim medijima iznositi oko 50 milijardi dolara, odnosno oko petinu vrijednosti oglašavanja na internetu, ocjena je francuske marketinške agencije Zenith Optimedia, o kretanju i potrošnji novca za oglašavanje u medijskoj industriji.  

Zbiva se, ističu u Zenithu, rapidna ekspanzija društvenih medija na mobilnim uređajima, koju pospješuje i sve brži širokopojasni internet i sve sofisticiranija tehnologija, pa sad i ljudi na drugačiji način dobivaju vijesti. U tome se nalazi i opasnost za "klasične medije", ponajprije tisak, obzirom na to da bi oglašavanje na novim platformama već 2020. godini po vrijednosti moglo nadrasti ono u novinskim, papirnatim izdanjima.  

"Medijska industrija je na udaru promjene oglašivačkih trendova već nekoliko godina, jer tvrtke svoje proračune preusmjeravaju od tradicionalnih izvora oglašavanja kao što su novine, na web stranice i mobilno oglašavanje putem društvenih mreža", poručuju u Zenithu, te podsjećaju da je usavršen i način prezentacije reklama. One sve manje iskaču kao pop up banneri koji iritiraju čitatelje i u konačnici ih odvraćaju od reklamiranog sadržaja, već su "infiltrirane" u niz vijesti i objava na društvenim mrežama poput Facebooka i Snapchata.

Francuski marketingaši prognoziraju da će u 2017. oglašavanje u ovim novim medijima rasti 4,4 posto, po istoj stopi kao ove godine, za koju se očekivalo da će donijeti bum tog sektora zbog velikih događaja poput britanskog referenduma o izlasku iz Europske unije, Europskoga nogometnog prvenstva, Olimpijskih igara u Rio de Janeiru, te američkih predsjedničkih izbora. Isto tako, oglašavanje u online videosadržaje u svijetu će do 2019. vrijediti 35,4 milijardi dolara, što je puno više od radijskog, ali i dalje dosta manje od onoga što marketinški može pojesti televizija.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Marketing na društvenim mrežama[/url] sve više dobiva na važnosti i postaje bitan način oglašavanja. Mogao bi uskoro i prešišati televizijsko oglašavanje.

New Report

Close