Oglašavanje na internetu moglo bi prestići televizijsko do 2017.

Autor: Poslovni dnevnik , 23. lipanj 2015. u 22:01
Internet preuzima dominaciju u medijima/FOTOLIA

Rapidno raste vrijeme koje se provodi u praćenju online video sadržaja na laptopu i tabletu, a oglašivači prate trendove i usmjeravaju budžete na online medije.

Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutora, oglašavanje na internetu nadmašit će televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.

Ta tvrtka za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je analizu u kojoj procjenjuje da će se udjel oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računala – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dosegnuti udjel od 28 posto. Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto. Zenith Optimedia definira globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.

"Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja desetljeća. Rapidno raste vrijeme koje gledatelji provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preusmjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove", kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.

Analiza te tvrtke pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Nizozemskoj, Švedskoj i Britaniji. Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 posto, na 531 milijardu dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close