Od rujna hrvatski oglasi za Discovery Channel i TLC

Autor: Poslovni dnevnik , 25. kolovoz 2014. u 22:00
Dorota Zurkowska-Bytner, potpredsjednica Ad Sales Developmenta za Discovery Networks

Discovery će prodavati oglasni prostor preko FOX International Channelsa.

Discovery Networks prodavat će od rujna oglasni prostor za Discovery Channel i TLC na hrvatskom tržištu, i to surađujući s hrvatskim uredom FOX International Channelsa (FIC).

S prodajom startaju sa svoja dva vodeća kanala, Discovery Channelu, koji se u Hrvatskoj prikazuje 15 godina, a lokaliziran je od 2009., i TLC-u, koji se ovdje prikazuje tri godine, a lokaliziran je od 2013. "Ovo je značajan korak našeg razvoja u Hrvatskoj, a ujedno znak da smo prepoznali mogućnosti rasta na ovdašnjem tržištu oglašavanja", izjavila je Dorota Zurkowska-Bytner, potpredsjednica Ad Sales Developmenta za Discovery Networks centralne i istočne Europe, Bliskog istoka i Afrike (CEEMEA). Discovery Networks širi tako svoje poslovanje u Hrvatskoj s dodatnim fokusom na tržište na kojem je kompanija prisutna od 1999. i trenutačno distribuira osam kanala (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase i Animal Planet HD).

FOX International Channel (FIC) pak u Hrvatskoj posluje od prosinca 2013. predstavljajući tržištu vlastite brendove koji uključuju kanale FOX, FOX Life, FOX Crime, National Geographic i 24Kitchen. Discovery Channel i TLC će biti prvi internacionalni kanali izvan FIC-a, koje će tvrtka zastupati. Prema posljednjem izvještaju AGB Nielsena za Hrvatsku, gledanost Discovery Channela u prvoj je polovici 2014. bila za 25 posto veća nego u istom lanjskom razdoblju, a TLC je u lipnju bio najgledaniji kanal koji ne prikazuje igrani sadržaj za ciljanu skupinu između 18 i 49 godina. 

Komentirajte prvi

New Report

Close