Od Kreativnog rudnika do ‘Crvene točke’

Autor: Tin Bašić , 28. listopad 2010. u 22:00

RedPoint – mlada, ali uspješna kreativna agencija danas već ima respektabilnu listu vanjskih klijenata s kojima uspješno surađujemo

Grafičke i dizajnerske potrebe Večernjeg lista prije dvije godine izrodile su RedPoint. Međutim, kako kaže Tonči Barišić čelni čovjek Red Pointovog marketinga, stvari su se pokrenule same od sebe. “Danas već imamo respektabilnu listu vanjskih klijenata s kojima uspješno surađujemo. Rasli smo onako kako je posao od nas zahtjevao. Radi se mnogo i radi se dobro. Možda o uvjetima u kojima smo prije dvije godine nastali dosta govori i naše prvo ime, Kreativni rudnik”, kaže Barišić.

Iako je medijsko tržište u Hrvatskoj pogođeno krizom, u RedPointu smatraju kako još uvijek ima prostora za rast. “Da mediji u Hrvatskoj, kao i u svijetu, nisu na razini od prije par godina, to je samo djelomično točno. Kriza u medijima prvenstveno je odraz gospodarske krize. Istina, print je u krizi posredno izazvan uporabom digitalnih medija, no posao kreativaca je da iskoriste prednosti svih medija i istaknu klijenta/proizvod u gomili sličnog”, smatra Barišić. Ističe kako broj medija iz dana u dan raste i sve su sofisticiraniji. “Komunikacija prema klijentu sve je složenija. Za kreativce je to prilika, a mi nismo medijska, već kreativna agencija”, objašnjava Barišić. Za njega, lijek protiv krize je pronalaženje novih klijenata. Iako RedPoint postoji samo dvije godine, već u svom portfelju imaju međunarodnu nagradu. “Najveći uspjeh RedPointa nagrada je na međunarodnom natjecanju Hewlet Packarda koja se organizira za korisnike njihovog digitalnog tiska.

RedPoint, u suradnji s Cerovski Printom je osvojio drugu nagradu u kategoriji marketing produkta. Na domaćem planu, naš najveći uspjeh je rastuća lista zadovoljnih klijenata“, kaže Barišić. U idućoj godini očekuje rast. ”Svjesni smo tržišnog okruženja u kojem radimo no svaka krizna situacija je prilika za one koji imaju potencijal i jasnu viziju“, naglašava Barišić. Planiraju li širiti spektar usluga, Barišić odgovara kako je njihov primarni zadatak kreativa i to u svim oblicima. ”U mogućnosti smo kreirati personalizirana rješenja prema potrebama klijenta, stvoriti vizualni identitet, dizajn i web dizajn, prijelom magazina, slogane, scenarije i produkciju od printa do TV-a. Ukratko radimo sve izuzev zakupa medija. Ono što je svakako bitno za napomenuti, velika odlika RedPointa jest ono što se u slengu zove value for money. Naši klijenti najbolje znaju o čemu pričam”, zaključuje Barišić.

Komentirajte prvi

New Report

Close