Norvežani zainteresirani za model radija Enter Zagreb

Autor: Saša Paparella , 30. rujan 2014. u 22:01
Cecilie Svabo (krajnje desno) u studiju Entera Zagreb

Čelni ljudi popularnog norveškog radija došli su razmijeniti iskustva i doznati kako je Enter Zagreb u tako kratkom roku postao popularan.

Po poslovne ideje obično se odlazi na Zapad, no ponekad se po znanje dolazi i u Hrvatsku. Potvrdili su to vodeći ljudi norveškog Radija 1 iz Osla, koji su došli  vidjeti kako funkcionira Enter Zagreb, prvi radio za mlade u Hrvatskoj.

Mladi Norvežani oduševljeni su radom Entera te žele primijeniti njegov model, pri čemu je fokus na slušateljima od 15 do 29 godina. Kolege također žele naučiti kako uspješno voditi Current hit radio i kako postići znatan porast slušanosti kakav je Enter Zagreb u kratkom vremenu ostvario.O tome zašto su se Norvežani zainteresirali za Enter Zagreb popričali smo sa Cecilie Svabo, programskom direktoricom Radija 1. 

Zašto ste izabrali baš Enter Zagreb? 
Čuli smo da je ovo novi radio, sa novom glazbom, koji svira samo hitove koji prezentiraju ono što slušatelji vole i žele. Došli smo provjeriti kako je Enter u tako kratkom roku postao to što je sada.Tražili smo radio koji se nedavno pojavio na tržištu i koji je uspio. Netko mi je šapuno, jesi li čula za Enter Zagreb? Potražila sam i skinula aplikaciju na mobitel, poslušala sam program i pomislila – ovaj radio moramo posjetiti!

I, kakvi su dojmovi?
Jako mi se sviđa, dobra je atmosfera, način na koji je uređen prostor, studio, grafiti, mladi ljudi koji rade… Jako su gostoljubivi i baš uživam. 

Kako vam se sviđa glazba koju pušta Enter, postoji li u Norveškoj radio koji svira samo EDM glazbu? 
Kod nas je glazba malo mekša, nitko ne svira samo EDM. Na Enteru je glazba žestoka, to nam se sviđa i u tom smjeru želimo ići na svom radiju. 

Što očekujete od ovog posjeta? 
Samo smo željeli doći ovdje, čuti njihovu priču, vidjeti možemo li nešto napravati i iskoristiti po modelu Entera, da i nama slušanost skoči kao što je ovdje slučaj. Sada vidim da se sa puno ideja vraćamo kući, da se možemo povezati, u budućnosti razmjenjivati ideje, mogućnosti… tako da je ovo bilo stvarno dobro. 

Kakva je situacija na Norveškom radijskom tržištu? Kakvi formati radija najbolje prolaze, AC  ili ovi koji puštaju samo hitove-  CHR formati? 
Najveće radio postaje su AC, ali mi imamo drugačije uređen radijski sistem. Postoje radio postaje koje su na usluzi javnosti, one nemaju reklama, i imaju najjače frekvencije. Druga stvar, u Norveškoj se za dvije godine gasi fm mreža i sve će biti digitalno. Trenutno imamo dvije najveće komercijalne radijske postaje koje su AC format, ali je jako puno CHR radijskih postaja, pa je malo gužva na tržištu i baš zato smo došli na Enter. Našem CHR radiju treba rebranding, pa smo došli vidjeti hoće li on biti po formuli Entera. Tražimo način da se istaknete na tržištu i krenemo u EDM smjeru kao i Enter. 

Priznanje

'Takvo što ne postoji u Norveškoj' 

Na pitanje da li je na Enteru vidjela ili čula nešto što još ne postoji u Norveškoj, Cecilie Svabo odgovara – "da,  jesam. Cijeli ovakav paket kakav je na Enteru Zagreb ne postoji u Norveškoj. Pogotovo kada je u pitanju glazba.  Ideja beamvertisinga, to je odlično, jako mi se svidjelo. Nešto od toga ćemo primijeniti na svome radiju. Stvarno jako želim beamvertising i da krenemo s malo žešćom glazbom".

Komentirajte prvi

New Report

Close