Neobičan potez Skechersa

Autor: Poslovni.hr , 21. listopad 2014. u 17:20
Foto: Skechers.com

Poznati brend tenisica Skechers priprema novu marketinšku kampanju za svoju liniju “Relaxed Fit”, a njeno zaštitno lice bit će bubnjar legendardnih Beatlesa Ringo Starr.

Poznati brend sportske obuće Skechers priprema novu marketinšku kampanju za svoju liniju "Relaxed Fit", a njeno zaštitno lice bit će bubnjar legendarnih Beatlesa Ringo Starr.

Kampanja će uključivati seriju televizijskih spotova u humorističnom tonu, a proširit će se i na tiskane i online medije, priopćeno je iz Skechersa. Reklame kreću u proljeće 2015. godine.

"Ringo posjeduje šarm, cool karizmu i instantnu globalnu prepoznatljivost koja će podignuti svijest o našoj popularnoj kolekciji Relaxed Fit u SAD-u i pogotovo u svijetu", kaže se u priopćenju.

Angažman 74-godišnjeg Ringa Starra poprilično je neobičan potez za Skechers, čiji "ambasadori" su u pravilu poznati sportaši, a bivši "Beatle" sigurno nikome ne budi asocijaciju na tenisice. Doduše, to nije prvi puta da je tvrtka za kampanju angažirala neku glazbenu zvijezdu, ali kako podsjeća Business Insider, zadnji puta je to bilo prije više od desetljeća i nije dobro završilo.

Naime, Skechers je svojedobno za glasnogovornika brenda angažirao pop-princezu Britney Spears, koja navodno nije ispoštovala uvjete ugovora, pa je cijeli slučaj na kraju završio na sudu. Kompanija je tada tvrdila kako je zbog nesretne suradnje izgubila na desetke milijuna dolara.

Skechers je inače u proteklom tromjesečju ostvario rekordni rast neto prodaje od 37 posto na 587 milijuna dolara.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Komentirajte prvi

New Report

Close