Najviše ulažemo u serije jer su one novi filmovi

Autor: Vladimir Nišević , 10. ožujak 2015. u 22:01
Martina Vuletin/Žarko Bašić/PIXSELL

Direktorica sadržaja Pickboxa govori o razvojnim planovima, pokretanju internetske usluge te budućnosti internetske televizije.

Pickbox je pokrenut u petom mjesecu 2014., nakon dvije godine priprema, u država u regiji (Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BiH, Makedoniji i Crnoj Gori).

Početak projekta je bio zahtjevan kako sa tehničkog aspekta, tako i nabave sadržaja, te postavljanja sadržaja na aplikaciju. "Krenuli smo s aplikacijom na webu i iOS uređajima, zatim je u listopadu 2014. Pickbox postao dostupan i na Android uređajima, od kraja 2014. smo dostupni i na Samsung Smart TV-u, ujedno razvijamo i aplikaciju za LG Smart televizore", kaže Martina Vuletin, koja na projektu Pickbox radi od 2013., a prije toga je radila na RTL-u deset godina, od asistenta u akviziciji do zamjenika direktora programa.

Koliko korisnika u ovom trenutku ima vaša usluga i koliko ih je uzelo pretplatu na duže vrijeme, a koliko je mjesečnih korisnika? 
Pickbox je nova usluga, dostupna na tržištu manje od godinu dana i još ima puno prostora za rast. Sa svakom novom funkcionalnošću, a uz postojeću kvalitetu sadržaja u ponudi, broj korisnika Pickboxa raste prema planu.

Koliko osjećate pritisak konkurencije na hrvatskom tržištu i što bi naveli kao vaše glavne prednosti? 
Zapravo, u ovom trenutku ne osjećamo pritisak konkurencije. Glavne prednosti Pickboxa su iznimno kvalitetan sadržaj namijenjen najširoj publici, veliki broj dostupnih sati (preko 2500 sati mjesečno), serije koje se emitiraju samo 24 sata nakon američke premijere, te naravno vrlo pristupačna cijena. Vjerujemo da se navike gledatelja mijenjaju i nova generacije žele sve veću slobodu gledanja kvalitetnih sadržaja – kad njima odgovaram, na svim uređajima (mobilnim, destkop, SmartTV ili u ponudi svog operatera) i bez prekida s reklamnim ponudama.  

U ovom tenutku se čini kako su vaši najveći aduti serije. Kojim ritmom mislite povećavati fond dostupnih filmskih izdanja? 
Naša misao vodilja prilikom pokretanja Pickboxa je i bila da donosimo serije i najviše ulažemo u njih iz jednostavnog razloga, jer su one posljednjih nekoliko godina dosegle razinu produkcije i intenzitet priča koju su nekad imali filmovi. Čak ni u Hollywoodu više ne postoji glumica ili glumac koji bi odbio dobru ulogu u seriji. Ukratko, serije su novi filmovi. Istovremeno smatramo da imamo vrlo kvalitetnu ponudu filmskih naslova – od klasika do novijih blockbustera i sinkroniziranih Disneyjevih animiranih filmova. Pickboxu će uvijek imati odličan izbor serija koje se trudimo ponuditi korisnicima i prije nego što stignu na televizijske kanale, kao što ćemo i dalje kupovati kvalitetne filmske naslove. Koliku pozornost posvećujemo odabiru, govori i činjenica da mi na Pickboxu imamo dvije sezone Vikinga koje tek kreću na nacionalnoj televiziji s prvom sezonom, ili sve sezone Kuće od karata. Štoviše, Kuća od karata je bila dostupna 24 sata nakon svjetske premijere.

Vaša usluga dostupna je i preko MaxTv-a. Postoji li dublja povezanost HT-a i Pickboxa ili namjeravate ući u suradnju i s otalim kabelskim providerima? 
Tako je, od prosinca 2014. Pickbox je dostupan i MAXtv korisnicima Duboka povezanost – pa naravno da postoji jer je T-com prvi prepoznao kvalitetu Pickboxa i sadržaja koji Pickbox nudi. MAXtv publika je izvrsna publika navikla na ovako napredne usluge tako da imamo izvrsne rezultate i vrlo smo ponosni na ovakvu suradnju.

Komentirajte prvi

New Report

Close