U priopćenju Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) koju su povodom dodjele godišnje nagrade za najbolje komunikacijske projekte u sklopu 12. Konferencije HUOJ-a poslali medijima greškom je objavljeno krivo ime dobitnika Grand PRixa za kompanijsku društvenu odgovornost.
U toj kategoriji nagrađen je projekt Madison consulting “Sve za nju” koji je osmišljen za klijenta Drogerie markt (DM), a ne projekt Zagrebačke banke “Donacija ZABA-e za humanitarnu akciju ‘I riječi liječe’”. U ime HUOJ-a zbog nenamjerne greške ispričao se Drenislav Žekić, njezin predsjednik. Premisa je sa dvije nagrade na tom natjecanju najnagrađivanija agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu