Na Weekend Mediji o padu PR-a i usponu humorističkih portala

Autor: Saša Paparella , 03. rujan 2014. u 22:00
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

U Rovinju Tomašković (HT), Volarić (CO) i Knez (Konzum).

Na ovogodišnjem, sedmom po redu Weekend Media Festivalu, koji se od 18. do 21. rujna održava u Rovinju, sudjelovat će čak 130 predavača, gusto raspoređenih u pet dvorana.

"Najveći će problem biti odabrati na koje predavanje otići", rekao je direktor festivala Tomo Ricov prilikom predstavljanja WMF-a u srijedu u Zagrebu. Neke od tema bit će je li PR u eri radikalne transparentnosti došao do svog prirodnog kraja, situacija u novinarstvu, ima li prostora za nove news kanale… Razgovarat će se i o usponu domaćih humorističkih portala (news bar, njuz.net), a oko čijih je britanskih pandana razvijena cijela industrija.Iako je i dalje koncipiran kao mjesto okupljanja regionalne komunikacijske industrije, WMF se posljednjih godina proširio i na poslovne teme.

"Pozvali smo u Rovinj predsjednike uprava velikih kompanija – Davora Tomaškovića iz HT-a, Sanela Volarića iz Croatia osiguranja i Darka Kneza iz Konzuma, koji će raspravljati o velikom restrukturiranju hrvatskog biznisa i prilagodbi svijetu brzih promjena", najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.  Ove godine na WMF dolazi i Željko Mitrović, vlasnik televizije Pink, koji će javno govoriti o planovima u regiji.Povećan je i broj radionica: bit će ih devet, s temama u rasponu od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.  

Komentirajte prvi

New Report

Close